Kanarifuglene: [KL] League
-
We gaan de competitie niet kicken. De afspraak is dat we alleen instellingen van leagues veranderen of mensen uit leagues kicken wanneer er sprake is van een bug.
In dit geval is er een fout gemaakt door de moderator zelf, daarom zullen jullie inderdaad moeten wachten tot de voorbereiding voorbij is om ontslag te nemen in het geval van de KL2.
In geval van de KL1 was er ook een fout gemaakt door de moderator, maar hij heeft nog niemand uitgenodigd voor de competitie. In zijn geval heb ik hem wel uit de competitie gehaald. -
@rísingstar_nl misschien ook even berichtje sturen naar @Hungaro_NL die ziet dalijk op de eerste dag alle managers weglopen...
Zie ook dat no matter en killing spread net nog transfers hebben gedaan (dus BC gespendeerd)
Daarom:@no-matter_NL
@killing-spread_NL
@geert-van-h._NL
@jottum64_NL
@velvet_NL
@Macca0737
@lunatics5314_NL
@runaway99_NL
@AppieL_NL
@MartijnFC_NLOntslag nemen na de voorbereiding...
en zij die er nog niet inzaten:
@gangstermow_NL
@Voske2704_NL
@stannleyy_NL
@grootegastking_NLNieuwe competitie wordt over paar dagen aangemaakt.
@RísingStar_NL evt wil ik dit wel doen want kost toch weer BC...
moet ik alleen even kijken hoe dit ook weer moet (heb nog maar een keer een comp aangemaakt. -
@gna-gna-gna_nl wat is dit nou weer voor onzin policy. Hier heeft de moderator net zo'n fout gemaakt als in KL1, dat er managers uitgenodigd waren voordat iemand in de training ziet dat de instellingen verkeerd staan duidt er op dat die moderator gewoon de juiste volgorde aan hield en ging voor een eerlijke start. Iedereen wacht op die uitnodiging en accepteert dan, iedereen is het er mee eens dat de competitie niet goed is, en iedereen wil er uit. Voorheen was het 0,0 probleem om iemand uit een competitie te kicken en ik begrijp absoluut niet waarom nu wel. Jij weet zelf toch ook hoe het werkt in de kl... Dit is gewoon ruk en er is een prima oplossing maar die mag ineens niet...
En instellingen veranderen dan, kan dat nu nog? En waarom wordt dat dan niet gedaan? Kicken jullie alleen de manager er uit die er niet in hoorde.
#givememytoolsback #goodolddays
-
Echt waardeloos hoe jullie je nu opstellen tegenover dit soort competities. En dat allemaal door de klote crew update. Dat de coins voor aanmaken niet meer worden vergoed is nog te accepteren, maar dat er nu ook gewoon nul support is bij een eventuele fout bij het aanmaken is gewoon onaanvaardbaar. Vroeger hielpen de judges me zelfs op mn hoofdaccount als ik een foutje had gemaakt, zonder ontslag op je profiel, Toen werd er geholpen met ontslag op je profiel en nu dus deze ellende. Aangezien et aanmaken coins kost, lijkt het mij dat we dit nu een beetje gaan verdelen onder de managers, dus dan zal ik in de toekomst geheid vaker voorkomen. Ik wil nog een keer vragen om hier op een menselijke manier naar te kijken. We betalen ervoor dus een beetje service mag toch wel ?
-
@mikevanderhilst_nl Die is ver te zoeken die service...
-
Het lijkt er wel op dat GB osm van de hand aan het doen is.
De service word steeds minder, competities worden niet meer vergoed, een moderator helpen die een fout heeft gemaakt word nu aan de kant gezet.
En wij maar betalen voor al die dingen die wij nodig hebben om een competitie te starten of een team of wat dan ook te bouwen.
Het word wel een keer tijd dat GB helder word naar de managers wat nu wel en niet gaat gebeuren alles op een rijtje.
Ook word de crewcomp of wat dan ook niet meer vergoed vanuit GB waar miljoenen euro's binnenkomen op jaar basis.
Betaald door ons managers! -
@bjorn2321_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Nieuwe competitie wordt over paar dagen aangemaakt.
@RísingStar_NL evt wil ik dit wel doen want kost toch weer BC...
moet ik alleen even kijken hoe dit ook weer moet (heb nog maar een keer een comp aangemaakt.Stap 1) Voeg alle managers toe aan je vriendenlijst
Stap 2) Selecteer het land
Stap 3) pas de instellingen aan door op het wieltje te klikken.
Stap 4) Kies je team
Stap 5) ga naar je vriendenlijst, selecteer nodig uit, selecteer de 19 andere managers en klik op uitnodigen.Het gaat dus meestal fout bij stap 3. Managers kiezen hun team en kunnen dan de settings niet meer aanpassen
-
@furrax_nl
Nee klopt, dacht dat dat allemaal al gekoppeld was mjah -
Waar kan ik zien welk club ik manage op het forum? Bij welke club ben ik geloot?
-
@naruto-uzumaki-2014
Misschien handig om na stap 2 de settings opties automatisch op je scherm te krijgen.
Is dat niet mogelijk?
Zodat je daarna je team kan kiezen etc. -
Op deze manier creëren jullie voor jezelf echt een perceptieprobleem. Dit kan niemand begrijpen.
Ik vraag mij af wie een zulke policy durft bedenken.
Goed te zien dat GB er opnieuw niet voor de spelers is.
-
RM Hamm Benfica
-
@furrax_nl als je wilt kun je nog meedoen in KL3, team US-Mondorf-les-bains.
-
@keejos_nl Ik zit nu met Juventus op 42/43. Kan ik zaterdag aansluiten?
-
ohh leuk heb vandaag een team gekozen en lees nu pas dat er problemen zijn want timers staan aan enzo. Damn had eerst forum moeten lezen
-
@gna-gna-gna_nl jullie zijn dus niet van plan om een beetje hulp te bieden?
-
@rísingstar_nl Nee helaas.
-
Erg zonde dat er nu zo word gereageerd op de hulpvraag voor de problemen in KL2. Hulp die zeer welkom zou zijn mijns inziens.
En dit is nu uiteraard weer niet relevant maar toen het "cheatschandaal" want zo noem ik het, bekend werd. Werd de betreffende crew van alle mogelijke kanten geholpen het in de doofpot te stopen en later onder de pet te houden. Goed bezig..
En nu kan er niks worden gedaan? Chapeau!!
Wellicht dat eea niks met elkaar te maken heeft maar wil mijn onvrede toch ff uiten. Wanneer mijn bericht verwijderd word, prima! Goed bezig osm/ GB voor het verknallen van het leuke spelletje..
-
Sterk bezig!