Kanarifuglene: [KL] League
-
Ik ga me alvast uitschrijven.
-
@furrax_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik ga me alvast uitschrijven.
Dat is jammer! Nu had iedereen twee makkelijke wedstrijden in het seizoen....
-
@furrax_nl Doe gewoon mee. Als we tegen elkaar gaan zullen we spelen wie van ons de slechtste is
-
@de-boterbloemen_nl Schrijf je maar in, dan ga je minimaal 4 makkelijke wedstrijden spelen
-
-
@yassin-mansousri_nl Ik ga wellicht meedoen aan een duel.
-
@yassin-mansousri_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@de-boterbloemen_nl Schrijf je maar in, dan ga je minimaal 4 makkelijke wedstrijden spelen
Ik speel uit principe geen competities waar jij aan meedoet....
-
@de-boterbloemen_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@yassin-mansousri_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik speel uit principe geen competities waar jij aan meedoet....
Omdat??
-
@de-boterbloemen_nl Ik haal de chips erbij.
-
@furrax_nl dan spreken we dit af, dat we een duel gaan houden
eerst moet ik echt meer leden hebben, daarna praten we later erover via pm
deal?
-
@de-boterbloemen_nl
Dan kan je dus gewoon meedoen -
@braamsie-_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@mikevanderhilst_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Komt spoedig!
Dit antwoord over de jaarlijst is nu 25 dagen geleden... Komt er nog een tussenstand of wordt het gewoon meteen de eindlijst na het lopende seizoen?
Dit bericht is ook alweer 2 weken geleden zonder enige reactie... De jaarlijst (en in mindere mate de divisies) is juist hetgeen wat de KL onderscheidt van andere competities, maar het hele jaarlijst idee is een stuk minder als ie alleen aan het einde van het jaar komt (mits ie dan wel gemaakt wordt...)
-
@braamsie-_nl Komt nog hoor, gewoon geduld hebben @Keejos_NL heeft meer dingen in zijn hoofd
-
@yassin-mansousri_nl Lief dat je 't voor me opneemt, maar Mike is degene die de jaarstanden bijhoudt. Dat gaat verder buiten mij om..
-
@keejos_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@yassin-mansousri_nl Lief dat je 't voor me opneemt, maar Mike is degene die de jaarstanden bijhoudt. Dat gaat verder buiten mij om..
Wie is Mike, speelt hij nog