Kanarifuglene: [KL] League
-
@FC-Eddie_NL Toppie!!
-
@maricja_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Moderators KL
KL1: @maricja_NL
KL2: @wooper_NL
KL3: @meneer-Speksnijder_NL
KL4A: @FC-Eddie_NL
KL4B: @Dave-Jansen_NLDe leagues worden geopend tussen 21.30 en 22.30 uur
-
Invites KL1 zijn eruit.
Succes allemaal!!
-
Invites KL3 zijn verzonden
-
Uitnodigingen KL4A zijn verstuurd. Veel succes iedereen!
-
@maricja_NL is er nog een plekje vrij?
-
@JordyRCJr_NL Zie pm
-
Hi allemaal,
Hierbij de nieuwe jaarranking voor 2020! We zijn nu begonnen aan het 5e seizoen van de KL, dus tijd voor een tussenstand na 4 seizoenen.
@The-skippy_NL voert de lijst aan.
Tot aan seizoen 3 de enige Kanarie die actief was in de KL. Inmiddels doet er een 2e Kanarie mee en hij is onderweg naar de top.
Maar....
Het is KL en in een seizoen kan van alles gebeuren. @Dragmire_NL staat nu op de 2e plaats, gevolgd door @Ralph-Ramaekers_NL.
Maar in de top staat het dicht op elkaar en 1 slecht seizoen kan er al voor zorgen dat een vrije val in de top10 op de loer ligt...Wie weet wat seizoen 5 gaat brengen....
Succes allen!!
-
Hi allen,
Hierbij de standen na 3e speelronde.
Note: Ik ben deze week met vakantie, dus ik ben verminderd aanwezig op het forum. Bij vragen, stuur dan een pm naar mij of @wooper_NL
Succes allen en tot snel weer
-
De standen na speelronde 5
-
Erg fijn weer dat Gamebasics er zo’n tering voorgeprogrammeerd deadline day event tegenaan gooit. Hele voorsprong die ik met t team had opgebouwd zo naar de klote. Op deze manier is er geen spelplezier aan.
-
Maar gelukkig wel gelachen, hoor
-
-
Mag je in de KL eigelijk legendes kopen?
-
@gepke3_NL Dat mag, staan op de TL kost je alleen 100bc
-
-
Wel weer fantastisch dat 2 managers de competitie verlaten hebben waar ik gewoon 2 keer tegen een manager moest spelen incl 2 gelijke spelen..
-
@MartijnFC_NL Blijft idd vervelend dat managers ontslag nemen. Wanneer dit gebeurt, zullen de betreffende managers niet meer toegelaten worden voor de KL. Jij koopt er helaas niets voor en je zal vast niet de enige zijn, maar hopelijk kan je er nog een aardig seizoen van maken.
-
Tussenstanden na speelronde 16
-
Jammer dat er weer iemand ontsag heb genomen...