Kanarifuglene: [KL] League
-
@meneer-speksnijder_nl Gefeliciteerd
Het zal voor mij nog erom gaan spannen, op de laatste dag.
-
-
@dave-jansen_nl Ik denk dat het em vooral zit in de druk van de laatste wedstrijden. Uitspelende partijen proberen tenslotte nog punten te pakken in uit wedstrijden om zo hoog mogelijk te eindigen of om degradatie tegen te gaan. Met als gevolg dat mensen meer risico nemen of juist niet en verdedigender gaan spelen, waardoor je veel gelijke spelen kan hebben.
-
@maricja_nl wat is de reden dat die nergens vermeld staat? Ik snap dat oefenwedstrijden dingen enzo niet openbaar wordt gemaakt. Maar de sheet ds van KL hoort toch gewoon in het KL topic te staan? Ik kan toch niet enige zijn die dat gek vind?
Dit staat in je eigen openingspost van de KL regels en uitleg topic:
''Berekening score
De score per manager wordt berekend dmv een aparte sheet. Hieronder staat de uitleg van de berekening van de score:Iedere manager begint met 1000 punten.
Aantal plaatsen boven of onder sheet ds x 100 (onder sheet ds = -)
DS bonus (behalen van je ds) = 200 punten
Bekerpunten:
Kwartfinale beker +50
Halve finale beker + 100
Runner-up + 150
Bekerwinnaar + 250
Competitiepunten x 10
Plekken 1, 2 en 3, leveren extra punten op: resp. 600, 300 en 150
Plekken 18, 19 en 20 zorgen voor punten in mindering: resp. -100, -200 en -400
Straffen van overtredingen worden in mindering gebracht.
Score wordt vermenigvuldigd met coëfficiënt van de league (KL1 = 2,0, KL2 = 1,5, KL3 = 1,0 en KL4 = 0,8)In de KL wordt gebruik gemaakt van een alternatieve ds-sheet, om de doelstellingen van de teams opnieuw te bepalen aan de hand van teamwaarde en inkomsten.''
Dus dan is die berekening die daar boven in staat toch de juiste?
-
@fc-legend-kyrill_nl We hebben ooit eens besloten dat het niet gedeeld werd en dat is eigg nooit veranderd. Mensen die graag hun sheet-ds wilden weten, konden dit altijd opvragen, maar ieder seizoen zijn dat er maar maximaal 2 managers, dus blijkbaar is er ook geen behoefte aan
Daarnaast kan je niet iets gaan berekenen als je niet alle details weet, toch?
-
@maricja_nl I rest my case. Duidelijk! Fair enough! Bedankt voor je uitleg topper!
-
@fc-legend-kyrill_nl Succes nog voor de laatste speeldagen
-
@meneer-speksnijder_nl Ik vraag me nu wel af hoe een coronaproof huldiging eruit zal zien. Via Teams?
-
@maricja_nl men kan op de balkonnetjes staan
-
@maricja_nl thnx jij ook
-
@maricja_nl Je hebt je knap terug weten te knokken deze competitie Maris. Hopen op de laatste ronde!
-
It aint over until the fat lady sings.
@maricja_NL andere lady hoor, ik zou jou nooit fat noemen
-
@jaimysky_nl Dankje! Het blijft natuurlijk wel spannend onderin. We hebben allemaal wel eens een minder seizoen.
-
@appiel_nl Ik voel de liefde
Maar de gezegde is zeker waar. -
@maricja_nl dat verdien je ook, liefde!
Ontopic: Al week geen spelers meer verkocht. Zelfs vandaag niet. Gelukkig op mijn andere slots wel
-
@fc-legend-kyrill_nl @maricja_NL ik voel een date aankomen
-
@fccollection_nl Gaat em niet worden, ben al bezet
-
@maricja_nl alles kan kapot
-
Iedereen bedankt voor een leuk seizoen in KL. Ondanks dat ik na 6 dagen er pas in kwam toch nog op plek 7 geëindigd. Op naar een volgend seizoen. Alle mensen die kampioen en of beker gewonnen gefeliciteerd mensen die gepromoveerd zijn ook gefeliciteerd
-
@donkerblauw_nl hier sluit ik me volledig bij aan