Kanarifuglene: [KL] League
-
@snertje09_nl maris regelt wel genoeg redbull voor je
-
@andy-vanmechelen_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
@snertje09_nl maris regelt wel genoeg redbull voor je
Sorry ik heb alles al opgedronken
-
-
@dave-jansen_nl Jij bent meer van de monster
-
@snertje09_NL @andy-vanmechelen_NL
Zou dit genoeg zijn
-
-
-
Niet geweldig begonnen van mij Dringend beginnen bouwen
-
@dikketuur_nl Het seizoen is net begonnen, dus alles is nog mogelijk natuurlijk. De managers die gestart zijn met een gunstig programma, gaan het wellicht nog moeilijker krijgen. Managers met een zwaar programma, gaan wellicht nog hun punten pakken
-
Vanavond is het maar eens tijd voor m'n eerste driepunter, tegen een rechtstreekse concurrent
-
@dikketuur_nl agh beginnen met 6 x gelijk is ook geen lekker begin maar ja het is nog een lange weg. Dus bouwen bouwen bouwen en en kwartje valt jou kant op.
-
Hallo dit is Joep uit Tilburg en ik wou graag even klagen over de belachelijke willekeur van de verkopen richting engine. Sommigen verkopen zich helemaal suf en sommigen verkopen heel weinig. Zelfde prijzen, zelfde marges, zelfde leeftijden, zelfde posities.
Mijn ervaring is dat als je hierover klaagt, het in de uren erna meteen beter gaat -
@frits-van-turenhout_nl sinds de corona-uitbraak in nederland zijn ze mensen uit tilburg extra aan het benadelen denk ik.
En terecht naar mijn mening. -
@frits-van-turenhout_nl @maricja_NL heeft ie hier al laatst op geantwoord. Dat is omdat de servers van OSM overbelast zijn ze en niet willen iedereen tegelijk online is
-
@fc-legend-kyrill_nl Hij heeft het niet zozeer over de tijden, maar meer het aantal verkopen
Vorige week liep het bij mij niet, zoals ik het graag zou zien, maar vandaag klaag ik niet
-
-
-
@maricja_NL binnenkort weer een tussenstand?
-
@fccollection_nl beter van niet
-
@fccollection_nl En dat durf je mij nog te vragen na wat je mij gisteren hebt aangedaan?
Geflatteerd is nogal een understatement, denk je niet?
Jeetje, wat was ik er beroerd van.M'n crewgenoten hebben nog net geen gironummer geopend voor hulp