Kanarifuglene: [KL] League
-
@Frits-van-Turenhout_NL Ik trek alvast mij zwembroek aan. heerlijk zo aan de kust van Mallorca. (neem aan dat ik Mallorca heb hahahahahahhahaha)
5% kans wie weet
-
Beter laat dan nooit... Hierbij de definitieve eindstanden. Vergeet je niet in te schrijven voor het nieuwe seizoen. Deadline is vanavond.
Jaarranking volgt snel
-
De deadline om je aan/af te melden is vanavond.
De loting voor het komende seizoen is dit weekend of evt maandag. Hou het forum in de gaten! -
@Frits-van-Turenhout_NL ouwe rakker! Nog steeds actief zie ik Jammer genoeg geen subs vrij, anders schreef ik me wel nog eens in for old times sake.
-
@dikketuur_NL Artuur!! Hoe gaat het?
-
Dit weekend, uiterlijk maandag, zullen de indelingen en lotingen volgen. Hou het forum hiervoor in de gaten. Komende dinsdag 10 januari starten we in Spanje.
We zoeken moderators voor de diverse KL leagues. Laat een bericht achter als je dit op je wilt nemen. Zonder moderator kunnen de KL leagues niet starten.
-
Info omtrent loting en moderators: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/69168/loting-kanarifuglene-league-seizoen-1-2023/4
-
@doodskoppen_NL Bedankt om de link naar de loting hier te delen. En aan allen: succes !
-
@Frits-van-Turenhout_NL Alles prima. Momenteel examens, vandaar na een ondertussen lange pauze weer eens terug OSM geopend bij wijze van bezigheidstherapie tussen het studeren door
-
@dikketuur_NL succes met je examens!!
-
Beste managers,
Vanavond gaan we beginnen! Veel succes en vooral plezier gewenst! Speel fair, speel het seizoen uit en hou het dus sportief.
Check vooraf heel goed wat je gelote team is en pak dus de juiste club!!
-
Oh nog iets:
Lees de spelregels van de KL Leagues door zodat je niet voor verrassingen komt te staan.En….. die coinpacks… laten we afspreken dat we daar in deze KL competities lekker vanaf blijven.
Gewoon, omdat het zonder die p2w achtige rotzooi veel leuker is
Controle is heel lastig, daarom doe ik een beroep op jullie sportiviteit.Have fun!
-
@Frits-van-Turenhout_NL
Krijg een bericht dat iets in KL2 niet goed is gegaan -
KL3B is aangemaakt
-
@Jordevjad_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Frits-van-Turenhout_NL
Krijg een bericht dat iets in KL2 niet goed is gegaanKlopt, behoorlijk in de soep. Wijze managers zijn aan het overleggen. Wordt vervolgd.
KL2 managers graag NERGENS in een KL instappen. Meer info zal volgen. -
Hij is 2x aangemaakt 1 uitnodiging… in de andere zitten al 8 managers… en kan er niet in enkel op uitnodiging… wat doen we?
-
Hij is 4x aangemaakt
-
MEDEDELING KL2:
We hebben verschillende opties bekeken maar helaas zal KL2 een herstart krijgen. De moderator hiervoor zal @McWilliam_NL zijn.
Datum en verdere info volgen nog.
-
This post is deleted!