Voetbal: De Nederlandse competities
-
@hap-slik-weg_NL haha heb er een plusje minnetje bij gezet wou gewoon ff in beeld brengen dat er geen sprake is van een buitensporige pech als je in een vrij kansloze poule komt.
-
@SIRclitjeslikker_NL Gaat toch om Roger Schmidt? Die andere Schmidt zou onlogisch zijn want die staat niet bekend om aanvallend voetbal.
-
@SIRclitjeslikker_NL Zou wel grappig zijn als wij het ook halen en dan de chille groep "kapen".
-
@Suiz-Luárez_NL Blijkt gelukkig dat je gelijk hebt.
-
@SIRclitjeslikker_NL hoezo Chelsea geluk? Dat zijn gewoon de regels geen teams uit eigenland in groepsfase
-
@Glennevire_NL Een regel die in dit geval dus iewat gelukkig uitpakt voor Chelsea. Ken jij de definitie van het woord geluk?
-
@hap-slik-weg_NL Denk dat het pot 4 team voor ons het belangrijkst is. Makkelijk pot 4 team = Europese overwintering in de knip + dromen van een stuntje ipv stressen om een schaamtevolle uitschakeling in december.
-
@SIRclitjeslikker_NL ja ken jij die? Het is al JAREN VOLSTREKT onmogelijk om een team uit eigen land in groepsfase te loten. Dus slaat helemaal nergens op wat je zegt.
-
@SIRclitjeslikker_NL ''Geluk (of gelukkig zijn) kan worden omschreven als het tevreden zijn met de huidige levensomstandigheden.''
Altijd al zo geweest geen team uit zelfde land in poule fase dus ja... I rest my case, your honour
-
@SIRclitjeslikker_NL Niet aan beginnen, heeft te weinig capaciteit om het te snappen.
-
@hap-slik-weg_NL
@FC-Eddie_NL hoe geef ik deze post van hem aan? -
@Glennevire_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@SIRclitjeslikker_NL ''Geluk (of gelukkig zijn) kan worden omschreven als het tevreden zijn met de huidige levensomstandigheden.''
Altijd al zo geweest geen team uit zelfde land in poule fase dus ja... I rest my case, your honour
-
Laten we het een beetje gezellig houden jongens
-
@Glennevire_NL aww gevoelige snaar geraakt? Bemoei je gewoon niet met de grote jongens als je duidelijk het intellect niet hebt.
-
@Glennevire_NL Ben jij niet gewoon Gieleke met een nieuw account?
-
@hap-slik-weg_NL geen wonder dat je reputatie hier op dit forum zo laag is met je naargeestige en arrogante houding. Hier laat ik het bij zoek maar lekker uit .
-
@SIRclitjeslikker_NL Gielekee :rofl:. Was een figuur was dat zeg. Zich provocerend naar een moderatorspositie posten maar toen zelf moest incasseren was ie gone :rofl:
-
@Glennevire_NL
Lachwekkend dat je iets als OSM-reputatie er bij haalt. Ik sta de ene maand op -50 en de andere maand op 75. -
@timeenennaam_NL lachwekkend dat hij begint ''bemoei je niet met grote jongens '' :')
-
@spectraaaaa_NL 'Gieleke provoceerde vaak niet eens zo bewust volgens mij. Was gewoon helemaal overtuigd van zijn compleet subjectieve mening en riep daardoor continue domme dingen.
Raul kreeg het door subtiel over Ajax te provoceren nog weleens voor elkaar om me hele lappen tekst te laten typen waarvan ik me halverwege afvroeg waar ik nou mee bezig was. Dat was de enige echte goede provocateur vind ik.