Voetbal: De Nederlandse competities
-
Gekregen*
-
@kagchelland_nl
Ook in de jeugd wordt Rotterdam regelmatig gekanteld door Amsterdam. Kunnen ze er vast aan wennen.Feyenoord had trouwens echt een leuke speler in de jeugd toen. Shabir Isoufi, jammer dat hij het niet heeft gemaakt. Zelden een speler gezien met zoveel techniek.
-
Al die Marokkaanse spelers beschikken over een uitzonderlijke techniek en een uitzonderlijk slechte mentaliteit. Ziyech is wat mij betreft een uitzondering, werkt zich echt elke wedstrijd de pleuris en is tegelijkertijd nog de beste speler op het veld.
-
Bij welke club speelde je dan?
-
Kunnen we niet gewoon afspreken in Nederland dat Ajax, PSV en AZ de komende vijf jaar de Europese tickets krijgen, ongeacht de ranglijst en beker? Scheelt de meeste pijnlijke momenten denk ik
-
Het zou serieus heel veel punten schelen als we maar 3 clubs sturen in plaats van 5, maar dat mag niet van de UEFA denk ik
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Al die Marokkaanse spelers beschikken over een uitzonderlijke techniek en een uitzonderlijk slechte mentaliteit. Ziyech is wat mij betreft een uitzondering, werkt zich echt elke wedstrijd de pleuris en is tegelijkertijd nog de beste speler op het veld.
Betreffende speler is afghaans. Fellaini voldoet dan weer gewoon compleet niet aan het beeld.
-
-
@suiz-luárez_nl
Kunnen beter die twee tickets verkopen aan de hoogste bieder in Europa en het geld investeren in natuurgrasvelden in de Eredivisie. -
@timeenennaam_nl die is wel goed ja. Kijk maar eens naar het veld van Fortuna na drie wedstrijden..
-
@suiz-luárez_nl Het initiatief om niet mee te doen zou eigenlijk van Feyenoord zelf uit moeten komen, al gaan ze er daar ook weleens met 10-0 af en zullen ze een 4-0 niet echt als een vernedering zien.
-
Zou zomaar weleens het eerste CL seizoen zonder Nederlandse deelnemer kunnen worden. Schat Ajax Dinamo op 50/50 en twijfel zelf nog of ik dan wel helemaal objectief ben.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat PSV zich na twee rampjaren opeens wel met een club van het kaliber BATE Borisov zou kunnen meten.
-
zou ook wel lekker zijn als er eentje afdaalt naar de EL, anders wordt dat wel een heel saaie competitie
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
@suiz-luárez_nl Het initiatief om niet mee te doen zou eigenlijk van Feyenoord zelf uit moeten komen, al gaan ze er daar ook weleens met 10-0 af en zullen ze een 4-0 niet echt als een vernedering zien.
Nee als ze uitgeschakeld worden door een club met de begroting van Telstar zijn ze 'trots'...
-
hij zet deze ding automatisch op watching als ik post
-
Zo, dat VVV weet ook weer waar het staat.
-
Iedereen heeft het wel over de Ligt, maar Blom is de ajacied met de beste verdedigende actie. Heerlijk dat die goal werd afgekeurd!
-
Die Boadu is trouwens echt wel een goeie spits. Veel beter dan een Sierhuis. Jammer dat hij nooit de overstap wilde maken in de jeugd naar Ajax
-
Blom had die Van Ooijen ook wel even rood mogen geven, verder prima gedaan ja. Hij had er wel VAR voor nodig want zelf is ie blind
-
@suiz-luárez_nl
Over Blind gesproken. Na iedere wedstrijd vind ik het meer geldverspilling dat er 16 miljoen voor is betaald. Voor dat geld kon er toch wel iets beters gekocht worden