Voetbal: De Nederlandse competities
-
Klopt. Het idee was ook dat je De Ligt en de Jong niet met spelers van eenzelfde niveau kon vervangen, maar dat je van het geld in ieder geval acceptabele spelers kan halen die samen met de jongens die blijven een mooi team vormen.
Vervolgens blijkt Marin zo slecht te zijn dat hij niet eens meer wordt opgesteld en wordt Alvarez niet eens als optie voor CV gezien.
Dan zou ik het niet gek vinden als je je verlies pakt en in de winterstop een andere versterking probeert te halen.
Als we 1/8e finale CL hadden gespeeld had het van mij niet per se gehoeven. Die ronde behalen was uberhaupt al een succesje geweest en dan had je er ook met een versterking wss gauw genoeg uitgelegen. Juist in de EL zijn we aan onze stand verplicht nog een paar rondes te overleven kan een stabiele cv denk ik het verschil maken tegen een Arsenal of Sevilla
-
@SIRclitjeslikker_NL inderdaad zo Marin is echt verschrikkelijk. Zo Pereiro op de bank hebben zou wel lekker zijn, staat er ook altijd in de toppers
-
Een of twee goede middenvelders erbij kan Ajax wel goed gebruiken inderdaad. Ik snap nog steeds niet hoe je erbij komt dat een speler van een Belgische club een versterking zou kunnen zijn voor een Nederlandse topclub. Marin kan het niveau bij Ajax gewoon niet aan. Speelde heel erg zenuwachtig. Ook Alvarez op het middenveld werkt niet. Alleen maar balletjes breed of terug. Waarom niet gewoon Ekkelenkamp en Gravenberch opstellen? Die zijn echt niet slechter dan de twee bovengenoemde.
Schuurs speelde een prima wedstrijd, maar maakt dan toch een fout waardoor je met 1-0 verliest, terwijl 0-0 een terechte uitslag was geweest. En dan uitgerekend Boadu die de goal maakt...de man die totaal niet in de wedstrijd zat.
Mooie overwinning van Feyenoord trouwens. Had ik van te voren niet verwacht.
-
Voor het eerst iets van die club uit Amsterdam gezien. Zo wat zijn die matig zeg. Die opgehemelde Ziyech was ook helemaal niets, die liep alleen een beetje gefrustreerd rond. Iedereen maar roepen dat AZ geen dubbel programma aankan terwijl het nu V Hag huillie huillie doet met zn grootste selectie van NL, blijkt dat ze daar in Amsterdam niet weten hoe met een dubbel programma om te gaan. AZ was niet eens op zn best en toch weinig moeite gehad, en dit terwijl wij met een dwerg achterin spelen. Het is nu wel duidelijk wie de beste ploeg heeft en dat AZ kampioen gaat worden zal straks niemand meer verbazen
-
@Robbiebb_NL dat is wel een erg vroege uitspraak dat AZ kampioen word. We zijn niet eens op de helft. En het stuk van ajax weet niet hoe ze met een dubbel programma moeten omgaan klopt ook van geen kant.
-
@tim3838_NL 17 speelronden zijn al geweest.
-
@Robbiebb_NL Haha, tsja voorlopig mogen jullie nog de achtervolging in. Mochten jullie ons inhalen, zien we jullie gauw genoeg weer in de Johan Cruijff arena
-
@FC-Eddie_NL ekkelenkamp is nog slechter. Heeft niks te zoeken in de selectie. gravenberch zou ik prima vinden.
-
@SIRclitjeslikker_NL en met de nieuwe trainer schat ik de kans klein in dat ze ooit in de buurt komen haha
-
Ach dat AZ wint, is leuk voor de spanning in de competitie al vermoed ik dat zij na de winterstop binnen 7wedstrijden weer met 5 punten achter staan op Ajax.
Of Ajax koopt AZ even leeg in de winterstop
Ajax speelde met een half 1e elftal tegen AZ, 0-0 was terecht geweest, AZ wint netjes gedaan.
Ontslag van die Duitser in Eindhoven vond ik toch een veel mooier hoogtepunt dit weekend, het heeft lang genoeg geduurd met die van Bommel.
Met Faber hebben zij overigens een uitstekende trainer in huis.
-
@L-R-van-kessel_NL zolang de Jong daar zit maakt het helemaal niks uit wie er daar trainer is. Wat een achteruitgang tov Brands.
-
Van alle godsvergeten clubs in de hele fucking wereld, moet ik uitgerekend fan worden van de kutste club die er bestaat: FC Twente..
-
@manchester-pro-team_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Van alle godsvergeten clubs in de hele fucking wereld, moet ik uitgerekend fan worden van de kutste club die er bestaat: FC Twente..
En Manchester dan?
-
@Scheeftand_NL said in Voetbal: De Nederlandse competities:
En Manchester united dan?
-
Nee.
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
Doen jullie zo je best om gelijk te komen met Ajax, sta je in de winterstop toch weer drie punten achter
-
@FC-Eddie_NL
Ja niets aan om in maart al kampioen te zijn, dus we houden het nog ff spannend -
@Scheeftand_NL Dat heb ik al jaren terug afgezworen. Buitenland alleen Atlético de Madrid en Schalke 04.
-
@Scheeftand_NL Dat heb ik al jaren terug afgezworen. Buitenland alleen Atlético de Madrid en Schalke 04.
Geen fan meer van Manchester United?
-
We mogen het weekend weer...ik ben benieuwd naar de verrassende uitslagen..
Winst van Emmen en Ado misschien?