Voetbal: De Nederlandse competities
-
@furrax_nl Niks mis mee. Daarbij hebben ze in België minder moeite met vermeende zedendelicten
Goede zet van Antwerp naar mijn mening.
-
@l-r-van-kessel_nl Verkeerde timing. En zaak is zelfs nog bezig...
-
@sirclitjeslikker_nl Heeft hij aan zichzelf te danken.
-
@furrax_nl Overmars was wel echt gruwelijk goed hoor. Vind het echt een blunder van jewelste dat Ajax hem heeft laten gaan.
-
@sirclitjeslikker_nl Kan best zijn maar ik vind zijn ontslag meer dan terecht. Overigens zou ik als Antwerp zijnde hem nog even gewacht hebben om hem binnen te halen. Zijn proces is immers nog bezig. Ondertussen hebben al 2 sponsoren afgehaakt bij de club.
-
@sirclitjeslikker_nl dit kan je toch niet een blunder van jewelste vinden? Als je hem laat zitten maak je toch als bedrijf een complete flater? Om maar niet te spreken hoe je de getroffen vrouwen voor schut zet.
Inhoudelijk hoe hij zijn werk doet en dit gedrag zijn voor mij echt 2 totaal vershcillende dingen.
-
@furrax_nl Dit vind ik idd ook niet handig. Als je dan toch zo naief wilt zijn doe het dan een paar maanden later
-
@patje-miltie_nl said in Voetbal: De Nederlandse competities:
Inhoudelijk hoe hij zijn werk doet en dit gedrag zijn voor mij echt 2 totaal vershcillende dingen.
Dat zijn zeker twee verschillende dingen.
Goede prestaties van Ajax brengen geluk aan honderdduizenden mensen en dat vind ik een stuk belangrijker dan vinden van de meest moralistische oplossing voor zo'n situatie.
Denk ook niet dat het onmogelijk was om dat gedrag te laten stoppen zonder hem te ontslaan.
-
Ik heb het gevoel dat het in Belgie wel weer overwaait omtrent Overmars. Gelukkig ook maar voor hem.
PSV heeft afgelopen weekend dure punten laten liggen bij Twente. Wel een serieuze comeback van 3-0 achter naar 3-3.
Zoals het er nu uitziet en ik het resterende programma bekijk is de kans reëel dat Ajax op bezoek bij AZ kampioen wordt.
Daar waar PSV pas punten gaat laten liggen uit bij Feyenoord (een paar uur eerder die speelronde).
Al is het voor de supporters leuk als Ajax het in de doordeweekse ronde thuis afmaakt tegen Heerenveen.
Hierdoor is de wedstrijd bij Vitesse uit wederom een formaliteit.Onderin blijft het wel spannend voor een hoop clubs.
FC Zwolle blijft ondermaats presteren en vliegt er terecht uit, Fortuna volgt Zwolle in het kielzog.
Plek 16 wordt een stuk spannender..RKC/Sparta/Willem II strijden hierom. Van mij mag RKC hiervan het onderspit delven. Daar waar Sparta en Willem II 'gewoon' in de Eredivisie horen. -
@l-r-van-kessel_nl ik denk inderdaad ook dat Zwolle en Fortuna er rechtstreeks uit vliegen. Op basis van het gehele seizoen misschien wel terecht.
Laat Emmen en Eindhoven (gewoon een nwe ploeg voor de verandering) rechtstreeks promoveren,
Ik gok dat Willem II en Roda JC promotie/degradatie gaan uitmaken. En dan is het mij om het even.
-
@patje-miltie_nl Klopt Zwolle heeft zichzelf dit jaar echt belachelijk gemaakt, wel jammer voor Brammetje van Polen dat hij nog degradeert met zijn PEC.
Roda ben ik eerlijk gezegd al jarenlang blij mee dat die niet meer in de Eredivisie zitten, wat een troosteloos zooitje daar in Kerkrade. MVV is in mijn ogen de enige Limburgse club die qua stad wel in de Eredivisie hoort, echter is het al jarenlang wanbeleid in het zuiden.
VVV heeft dan ook nog een mooie sfeer maar is net te klein.Eindhoven hoort voor mij in het rijtje : Telstar, Helmond, Oss, Dordrecht..die zijn leuk voor het rechterijtje JPL, al zijn de prestaties van Eindhoven gemiddeld genomen wel beter dan eerder genoemde clubs.
Volgend seizoen hoop ik in iedergeval dat Ado en NAC weer promoveren gevolgd door Zwolle . Het is toch mooier wanneer de grootste steden van het land allemaal vertegenwoordigd zijn.
-
@l-r-van-kessel_nl Zou Zwolle toch nog de dans ontspringen?
-
wat mooi dat Heracles met 3-0 verloren heeft in de nacompetitie. Wat zou het prachtig voor het Nederlandse voetbal zijn als ze er eindelijk een keer uitvliegen met dat klotekunstgras van ze
-
@sirclitjeslikker_nl
Heracles is het helemaal kwijt. Raar dat ze nog op het eind de trainer op straat zetten, terwijl de selectie gewoon kwaliteit mist en gehavend is met blessures.Ik hoop persoonlijk dat ADO promoveert. Die club hoort in de Eredivisie thuis en heeft tenminste wel een grasveld liggen.
-
Nou idd. Wat een verval in 1x he. Die gaan echt geen 4 doelpunten maken in de return.
Ik zat eigenlijk meer te denken aan Eindhoven. Voegt misschien met alles wel minder toe dan ADO maar ik vind persoonlijk het wel leuk als we wat "vers" bloed" krijgen.
-
@sirclitjeslikker_nl Ik zat gisteren in het stadion, ik heb me lopen verbazen over Heracles daar zat echt 0,0 beleving in.
Alsof zij het helemaal kwijt waren, verloren elk duel , er zat geen idee achter de ballen die zij speelden.Finale Ado-Excelsior, ondanks dat ik achter Excelsior sta ben ik er niet rouwig om als zij het helaas afleggen tegen ADO. Ook omdat ADO sowieso (ondanks het wanbeleid) qua club en stad in de Eredivisie thuishoort en ik liever op vrijdagavond bij Excelsior zit dan zaterdagavond/zondagmiddag.
Aan de andere kant een jaartje Eredivisie is ook weer mooi en worden bepaalde spelers nog meer in de spotlights gezet , iets wat aan het begin van dit seizoen ondenkbaar was.
Excelsior werd in de onderste regionen verwacht vanwege de kleine begroting en jonge selectie.ADO moet eigenlijk promoveren, Excelsior mag, al moet ADO eerst nog zien af te rekenen met Eindhoven.
Het wordt hoe dan ook spannend!
-
Wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen?
Degradatie voor PEC, kruiken èn HeraclesAlle promovendi hebben zich staande gehouden in de eredivisie.
-
@maricja_nl Ik had het alleen van Zwolle verwacht(althans als 17e). GAE heeft mij nog het meest verrast net als RKC. Als bewijs : https://www.voetbalpoules.nl/deelnemer/743479/voorspellingenextra
Heracles heeft denk ik niemand voor de winterstop zien aankomen.
Vanavond naar Excelsior-ADO, ik ben zeer benieuwd wie zich erbij gaat voegen. De Jupiler League wordt een mooie competitie volgend jaar met al die clubs.
-
@l-r-van-kessel_nl Wil je ook mijn voetbaltoto invullen?
-
@patje-miltie_nl Met de normale Toto heb ik er altijd wel 1 van de 3/4/5/6/7 fout.
Heel frustrerend.Zet ik er geen geld op in gaat het een stuk beter.
De tactiek om mn gratis voorspellingen over te nemen hebben ook niet de gewenste vruchten afgeworpen
Tegenwoordig zet ik daarom alleen nog maar in op clubs waarvan ik eigenlijk niet wil dat ze winnen in. Zodat ik dan toch nog plezier heb als die clubs winnen.
Zo had ik bijvoorbeeld ingezet op winst van PSV tegen Feyenoord en dat PSV kampioen zou worden
Vanavond heb ik een Toto op ADO gezet.