Nederlands Kampioenschap 2019: Discussietopic
-
In groep 1 heeft ook iedereen een uitnodiging ontvangen.
-
Uitnodigingen groep2 verstuurd zon 10min geleden succes iedereen
-
@PíoPíoUDLP_NL
Ja, oefenwedstrijden zijn toegestaan. -
@Silvester-J_NL
Oke, dank je! -
@Yassin-Mansousri_NL kan je mij opnieuw verzenden heb perongeluk op verwijderen geklikt
-
@JordyRCJr_NL
Nope niks ontvangen hier -
Misschien heb ik niet goed opgelet. Maar blijven de teams zo uit balans? Volgende ronde zwakke aanval en daarna zwakke verd oid...
-
Groep 2 compleet!!
-
Groep 8 tot nu 8 managers..
-
Groep 4 ook compleet
-
Groep 8 compleet
-
ik heb ook niets ontvangen helaas (helliboy)
-
@JordyRCJr_NL kan je helliboy uitnodigen aub?
-
@Braamsie-_NL said in Nederlands Kampioenschap 2019: Discussietopic:
Misschien heb ik niet goed opgelet. Maar blijven de teams zo uit balans? Volgende ronde zwakke aanval en daarna zwakke verd oid...
Dit zal de competitie worden voor de rest van het NK. De teams zullen dus uit balans blijven.
-
Groep1: 1 speler nog niet in competitie (helliboy)
Groep2: 1 speler nog niet in competitie (Tygo Vande Putte)
Groep3: Groep compleet ( 1 vrije CPU plaats)
Groep4: Groep compleet
Groep5: 2 spelers nog niet in competitie (mr lok en twannieeee)
Groep6: Groep compleet
Groep7: 1 speler nog niet in competitie (hijodelaplaya)
Groep8: 1 speler nog niet in competitie (jamieros) -
Zit erin, zag eerst mijn uitnodiging niet.
-
@wooper_NL Hmmmm had dit graag vantevoren geweten... Of ik heb niet goed gelezen?
Want met deze comp voor het NK geeft osm eigenlijk aan dat 451 te sterk is tov de andere tactieken en dat de sterkste 433 manager blijkbaar de beste manager van NL is.
Komt niet overeen met mijn beeld van de beste manager, ook al omdat transfers er ook gewoon bijhoren wat mij betreft.Maar het is wat het is. Ik zal het seizoen wel netjes afmaken verder.
-
@Braamsie-_NL Naar mijn weten is er weinig gecommuniceerd over de competitie keuze.
Dit is een competitie die enkel voor het nationaal kampioenschap gebruikt kan worden en staat dus niet in de lijst bij de overige competities.
Ik denk dat Silvester hier later wel op zal reageren.
-
-
@Braamsie-_NL
De ratings van de teams zullen zoals gewoonlijk per ronde verschillend zijn, zodat men zich onder diverse omstandigheden staande dient te houden.