Het nieuwe TV seizoen

• Moderator NL

Is weer van start gegaan. Welke programma's volgen jullie echt?

WIDM heeft natuurlijk een eigen topic, maar er zijn genoeg andere vaste programma's weer begonnen zoals:

• Married at first sight
    • Vier handen op één buik (de bingo die je kan spelen tijdens dat programma, Marlboro light, Red Bull, geen werk.)
    • Nachtdieren
    • Rambam
    • De keuringsdienst van waarde
    • De Bauers in Argentinië (niet vanwege Bauer wel vanwege het land zeer aan te raden).

En welke shows vinden jullie echt verschrikkelijk?

• Ik kijk af en toe nog wat TV. Verder kijk ik vaak TV op mijn tablet. Zo volg ik altijd Flikken Maastricht op NPO1. Verder volg ik programma's via apps van de zender waar ze getoond worden. Achteraf kijken heet dat tegenwoordig. Ook volg ik via YT enkele dingen. Zoals De Kluis en Jachtseizoen van Stuk TV. Ook Roadtrippers is leuk om te volgen. En vind ik ook Gierige Gasten wel leuke video's hebben.

• Moderator NL

Ik kijk niet veel tv. Veronica Inside is van tijd tot tijd wel leuk en op dit moment is er weer een reeks van De Slimste Mens. Verder heeft Veronica nog wel eens leuke series. Zo kijk ik op dit moment elke donderdag naar S.W.A.T. en FBI. Verder natuurlijk de wedstrijdjes van Ajax en gedurende het Formule 1-seizoen probeer ik ook veel races mee te pakken.

• Ik kijk
    Flikken Maastricht, Wie is de Mol? Komt een man bij de dokter, Rambam, Gefileerd, en nog meer waar ik even niet op kan komen.

• Wie denk je wel dat je bent natuurlijk. Ontzettend leuk programma maar ik vind Het Instituut leuker.

• @Furrax_NL said in Het nieuwe TV seizoen:

Ik kijk af en toe nog wat TV. Verder kijk ik vaak TV op mijn tablet. Zo volg ik altijd Flikken Maastricht op NPO1. Verder volg ik programma's via apps van de zender waar ze getoond worden. Achteraf kijken heet dat tegenwoordig. Ook volg ik via YT enkele dingen. Zoals De Kluis en Jachtseizoen van Stuk TV. Ook Roadtrippers is leuk om te volgen. En vind ik ook Gierige Gasten wel leuke video's hebben.

"Achteraf kijken" wtf Fuhrax?

• Moderator NL

Alberto Stegeman is gisteren ook weer van start gegaan met zijn 17e seizoen Undercover in Nederland.

Ik had het opgenomen (om de reclames door te spoelen) en vervolgens een klein stuk gekeken maar vond het niet zo spraakmakend (qua onderwerp) dit keer.

Normaal start hij altijd wel met een of andere pedo die in de kraag word gevat.

• Undercover In Nederland weer begonnen?!

Log in to reply