Het nieuwe TV seizoen
-
Ja 3 afleveringen alweer, weinig spektakel tot nu toe..beloofd weinig goeds.
De discussie met Peter R. was gisteren spannender.. -
Weet je zeker dat je niet Stegeman op de bres ofzo bedoelt?
-
Ex on the Beach is weer begonnen...#guiltypleasure
-
@L-R-van-kessel_NL Is ook mijn guilty pleasure Ik vind het tot nu toe alleen maar matig vergeleken met het vorige seizoen #harrie
Maar wat niet is, kan nog komen uiteraard.
-
@maricja_NL Harry maakte elke aflevering toch weer compleet, goed muziekje eronder per keer dat hij scoorde haha.
Die verschrikkelijke tweeling maakte het ook nog wel extra vermakelijk.Nu het nieuwe seizoen is het nog even aftasten, de aflevering van afgelopen zondag moet ik nog zien maar tot nu toe vond ik het vrij lafjes..En heel dat overdreven gedoe op die tablet went nooit..Maar toch blijf ik stiekem kijken.
-
@L-R-van-kessel_NL Mooie kerel die Harrie. Dat muziekje idd altijd erbij. Prachtig. Dat nummer leek er echt voor gemaakt.
Ik verwacht nu dat Dennis wel zo'n typetje zal zijn.De reacties op die tablet vind ik ook verschrikkelijk overdreven. Ze weten dondersgoed dat ie altijd op het verkeerde moment afgaat en chaos gaat veroorzaken.
Blijft wel altijd mooi vermaak, vandaar dat ik ook gewoon blijf kijken. Ben benieuwd wat het seizoen brengt. Nu ook met die extra powers die de exen krijgen. Nog meer stoken hahaha
-
Die Dennis heeft ook iets bekends maar ik weet nog niet waarvan. De uitzending van afgelopen zondag moet ik nog bekijken trouwens maar er komt weer genoeg 'drama' aan zo te zien.
-
@L-R-van-kessel_NL Aangezien je nog een aflevering achterloopt, ga ik niets verklappen en er nog niets over zeggen. Maar de lat ligt natuurlijk erg hoog. Het seizoen daarvoor blijft gewoon episch
Dennis ken ik nergens van, maar ik kijk ook niet alle programma's.
-
@maricja_NL Dennis is idd de nieuwe Harry. Al vraag ik me af hoe Harry het met deze meiden in huis had gedaan waar Dennis bij was.
Andere type dames namelijk.Ik moet de aflevering van vorige week nog zien, maar tot nu toe heb ik weinig drang om het te volgen..teveel van hetzelfde?
-
@L-R-van-kessel_NL Dennis is ook de enige die "actief" is. Er komt wel wat meer drama eindelijk. Maar ik hoop toch nog steeds op meer.
Harrie en Dennis in 1 seizoen? Dat wil ik ook wel es zien eigg. Tweeling erbij, een paar dramaqueens, kom maar door met dat seizoen hahaha
Nu ligt de lat ook wel erg hoog als je naar vorig seizoen kijkt, met Harrie en co. Maar dit seizoen mag wel wat meer tot ontbranding komen. Hopelijk is dat nu ingezet.
-
Volgt er iemand toevallig ook nog Temptation Island?
Ik ga helemaal stuk om Zack Wat een idiote gozer zeg.
-
@maricja_NL Ja Temptation ook natuurlijk, al vermoed ik dat Zack is gecast die jongen gaat gewoon los zoals iedere vrijgezelle man dat zou doen.
Wel was ik blij dat dat mislukte Brabantse stel eruit was, die Melissa was te lelijk en te dom om te poepen zeg.
Die Arda snapt het gewoon niet, kreeg het te hoog in zijn bol en heeft dringend hulp nodig.
Karim is by far de knapste vent die eraan mee heeft gedaan , die kan zowel qua gedrag als uiterlijk een veel betere partner krijgen dan dat mislukte mens waar hij nu mee is.
De enige 'normale' zijn die Indo/Filipijn en zijn vriendin die krullenbol. Mensen met normaal verstand zonder rare fratsen.Ja bovenstaande guilty pleasures zijn wel heerlijk na een drukke dag om het verstand even op 0 te zetten.
Kijktip voor jou eventueel 90 days fiancé , before the 90 days op TLC.
-
@L-R-van-kessel_NL Zack is idd wel een geval apart vergeleken met de rest. Al had ik sws nooit verwacht dat er "normale" mensen mee zouden doen. Maar ik ben het helemaal met je eens wat betreft de stellen die er dit seizoen in zitten.
En het is idd lekker om dit soort vermaak vermaak te zien na een drukke werkdag. Domme dingen, acties en beredeneringen aanschouwen, net wanneer je denkt dat het niet dommer kan. Is gewoon prachtig.
90 days fiancé heb ik een paar keer gekeken, maar kijk lang niet altijd. Ik had vgm een paar afleveringen gezien met die Chantelle en haar vriend. Sommige koppels hebben echt verwachtingen van elkaar, die je gewoon niet kan maken. Maar ik zou het eigenlijk eens wat vaker moeten kijken, miss dat ik het dan wel snap
-
We zijn inmiddels weer aanbeland in een nieuw TV seizoen, iemand tips?
Ik zag dat Frank en Rogier op SBS 6 zijn vervangen door 2 nieuwe..vermoedelijk doet dit afbreuk aan het programma.
Herman den Blijker is ineens op SBS 6 te bewonderen?Opsporing Verzocht is nog altijd opzoek naar dezelfde verdachten
-
Oh ja, tv kijken... Herinner ik me nog wel van vroeger.
-
Er zijn toch wat nieuwe formats uitgekomen zoals het nieuwe progamma van Johhny de Mol.
Een restaurant met personen onder de middelbare leeftijd welke Alzheimer hebben. Dit geeft weer eens een ander inzicht op de ziekte bij 'jongeren'.
Programma van Dre Hazes over tattoos laseren (ik heb er zelf nog niks van gezien).
Frank en Rogier die B&B in nood gaan helpen..
Uiteraard ook weer de start van het vertrouwde oude (en wat minder oude)
WIDM 2020 special Edition (Apart topic zonder reacties nog).
VI gaat vanaf maandag gelukkig weer beginnen, ik ben benieuwd hoe de eerste aflevering is en wat er nog word besproken over de laatste aflevering.
Ik durf het bijna niet te vragen : Bepaalde subgroepen welke bevooroordeelde vragen krijgen over het wel en wezen van hetgeen wat zij zijn.
Geordie Shore seizoen 126 volgens mij
Iemand nog tips of iets opmerkelijks voorbij zien komen?
-
Triest nieuws..https://www.ad.nl/show/two-and-a-half-men-actrice-conchata-ferrell-overleden~a55687cc/
Bertha is overleden...
Geweldige bijrol had die vrouw in Two and a Half Men zeg..Dat ze inmiddels al 77 was wist ik dan weer niet.
-
@L-R-van-kessel_NL Ah neeeeee toch
Ze had idd altijd een mooie rol en speelde het goed mee. Heerlijke opmerkingen mocht ze altijd maken.Had ook geen idee dat ze al zo oud was joh.
RIP Bertha
-
Hunted gaat weer beginnen!!! Wie kijken daar van jullie allemaal nog meer naar?
-
@L-R-van-kessel_NL Lijkt me wel iets voor mij eigg