Osm app elke dag opnieuw instaleren irritant
-
Goede morgen, merk de laatste tijd dat elke dag me osm app vastloopt . Precies net voor de wedstrijd lope al mn slots vast waardoor ik alleen dat voetballetje zie draaien zonder beeld alles valt weg. Er is dan maar weer 1 oplossing om heel snel de app te verwijderen en heel snel weer instaleren. Dan doet ie het wel weer maar vind het wel vervelend worden nu. Heb het nu elke dag. En elke keer word me weer uitgelegd hoe de scout en alle opties werke. Plus moet weer me wedstrijd van de vorige dag weer bekijken. Mijn vraag is ben ik de enige die deze klachten heb?? Misschien heb me telefoon er geen zin meer in??? Kan hier is wat aan gedaan worden?? Dat de app gewoon normaal werkt?? Heb geen tijd om osm op de computer te spelen. En ga niet elke dag osm verwijderen en opnieuw installeren. Grtzz carphunter79
-
Hoi,
Dat is niet zo mooi. Zou je willen aangeven wat de versie van je besturingssysteem is en wat de versie is van de OSM-app?
-
@FC-Eddie_NL hoi Eddie thnx voor je snelle reactie ik speel op een samsung toestel android . De versie is 3.4.48.2. . Meestal had ik het 2 keer per maand daar kan ik wel mee leve. Maar nu is het elke dag en dat is behoorlijk irritant. Hoop dat er wa aan gedaan kan worden mvgr carphunter79
-
Je hebt de nieuwste versie van de OSM-app, dus het ligt in ieder geval niet aan een verouderde versie. Zou je de onderstaande stappen willen volgen? Wellicht dat dit het probleem oplost. Zorg ervoor dat je een mogelijk hebt om weer opnieuw op je account in te kunnen loggen (via gebruikersnaam + wachtwoord of een koppeling met je Facebook-account of Google Play-account.)
- Verwijder alle app-data
- Verwijder de OSM-app
- Herstart je telefoon
- Installeer de OSM-app weer opnieuw
-
Geen reactie verder, dus ik ga er vanuit de problemen zijn verholpen. Bij deze sluit ik dit topic.