niet verder dan de homepagina
-
mijn probleem is dat ik wel op jullie site kan komen, maar als ik dan 1 van mijn teams wil bekijken bij de 'sloten' op de home pagina en ik daar op druk gaat hij niet verder....
met een evt dubbelle klik lukt dat wel maar dan doen alle andere functies het niet bv. als ik de uitslagen wil bekijken enz..... -
Probeer in eerste instantie om de cookies en cache van de browser te verwijderen. Als dat niet werkt, probeer dan andere browsers uit om te zien of het probleem dan nog steeds niet verholpen is. Indien je de beschikking hebt over een extra pc/laptop, controleer dan ook op die of je het probleem nog steeds hebt.
Mocht bovenstaande het probleem niet oplossen, dan graag het bugtemplate zo volledig mogelijk invullen, inclusief een fullscreen screenshot van de foutmelding. Het bugtemplate vindt je in het sticky topic 'Voordat je een bug meldt'.
-
@FC-Eddie_NL hoe maak ik een 'screen-shot'?......de dubbelle klik lukt nu ook niet meer.
op mijn telefoon doet de osm het gelukkig wel; ( de laptop wordt vandaag weggebracht want ik denk dat er meer aan de hand is dus over een paar dagen hoop ik meer te weten voor je) -
@coach-juri_NL Wat voor laptop heb je?
Of je zal maar desnoods een foto met jouw telefoon maken en hier
-
Veel laptops/toetsenborden hebben tegenwoordig een PrtSc-knop, waarmee automatisch een screenshot van je scherm gemaakt wordt.
Maar als je laptop vandaag weggebracht wordt, dan kunnen we beter even afwachten of straks je probleem verholpen is
-
Tijd om dit topic te sluiten. Mocht het probleem nog steeds spelen, dan mag er een nieuw topic geopend worden met het ingevulde bugtemplate.