Discussietopic: FMS NL
-
@maricja_nl daar is blijkbaar maar 1 kandidaat voor
-
Crewnaam: Same Vision
Manager: Lennart de Wilde
Competitie aanmaken: Nee dus -
Crewnaam: Golden Glory
Manager: Aurélie Melis
Competitie aanmaken: Nee -
Crewnaam: Golden Glory 2
Manager: FLIPPI4
Competitie aanmaken: Nee -
-
De volgende managers zullen deelnemen aan de 2e ronde van FMS
-
Hi allen!
Maandag 28 maart gaan we van start.
Bij het toekennen van de teams, is rekening gehouden met de ds en teamwaardes van vorig seizoen. De bedoeling is dat over de seizoenen genomen, alle crews gespeeld hebben met ongeveer gelijke omstandigheden.
We gaan spelen in de Eerste Divisie in Nederland
TEAMS
Hieronder volgen de teams:
MODERATOR
Van alle aanmeldingen, is er 1 manager genoemd als mogelijke moderator.
Hierdoor zal @andy-vanmechelen_NL de moderator zijn van deze league
Maandag 28 maart, tussen 21.30 en 22.30 uur, zal de competitie worden aangemaakt. -
Er heeft een spelerswissel plaatsgevonden.
Namens LFS, zal Kingnilo vervangen worden door Christiano Mengelaldo. Dit is al verwerkt in het overzicht
Dit seizoen zal FMS iets meer in het zonnetje gezet worden. De stats waren leuk en blijven erin, maar er is een extraatje op komst
Stay tuned....
-
@maricja_nl ben benieuwd
de stats zijn zeker een mooie toevoeging!
-
De league is aangemaakt en de invites zijn verstuurd.
Succes allen
-
Succes allen!
-
Degene die namens de Graafschap speelt voor zijn crew heeft ontslag genomen. Hierdoor is er nu een CPU team. Daarnaast heb ik een vraag, zijn onderlinge transfers toegestaan ondanks dat er een speler van manager naar manager is gegaan voor de maximale prijs? Wellicht dat dit door de desbetreffende manager perongeluk gegaan is.
-
@rickk6_nl De titel van medewerker van het jaar, gaat helaas niet naar medewerker van het jaar
-
@afca6706_nl Hahahahaha . Wel zonde dit. Ik weet niet hoe/wat de regelementen exact zijn, maar ik zou graag zien dat zijn plek door iemand uit dezelfde crew wordt ingevuld. Ookal heb ik al tegen hem gespeeld, ik neem aan dat het merendeel liever tegen een manager speelt dan tegen CPU-team.
-
@rickk6_nl Voor zover ik weet worden de Joaquins nu gewoon uitgesloten. Erg jammer idd en vooral na speelronde 2 al.
Ik vind het persoonlijk wel een goed idee om eventueel iemand anders van die crew mee te laten doen om het alsnog zo eerlijk mogelijk te houden.
-
@afca6706_nl Helemaal mee eens. Nadat deze afgelopen is zijn er nog twee rondes. Ik heb liever dat deelname voor hen daarvan uitgesloten wordt en om in ieder geval deze editie netjes af te maken.
-
@AFCA6706_NL ik denk niet dat de joaquins nog interesse hebben als je manager zomaar ontslag neemt .. hopelijk maakt de rest het wel volledig af maar dat valt af te wachten, opzich kunnen we gwn verder met 1 CPU team toch? Dan heb je gelijk een rustdag en uiteindelijk wordt niemand benadeeld aangezien hij al 2x verloor.
@Rickk6_NL er staat geen verbod op onderlinge transfers tussen de regels, er staat wel dat niet samenspelen maar dat lijkt me niet het geval in zo'n situatie aangezien je er beide voordeel uit haalt, ik neem aan dat verdachte transfers wel wel gemeld kunnen worden.
-
@andy-vanmechelen_nl Welke rest bedoel je? Van de Joaquins of de andere crews?
-
@andy-vanmechelen_nl Ik snap je punt, ondanks dat 'samenspel' een redelijk ruim is begrip naar mijn mening.
Stel het volgende gebeurd: Er vindt een onderlinge transfer plaats waardoor de verkopende partij een speler kan inkopen die prima aansluit op de zijn/haar nations. Zou je 'samenspel' noemen aangezien er voordeel uit gehaald wordt?
-
@rickk6_nl als je er de volle pot voor betaald vind ik van niet, heeft je uiteindelijk veel geld gekost dan (mss wel te veel), dan haalt ie er uiteindelijk wel voordeel uit maar kan je niet van samenwerken spreken toch?