Discussietopic: FMS NL
-
Het seizoen is aan z'n einde gekomen, dus tijd om de prijzen uit te reiken
GOUDEN SCHOEN
@MartijnFC_NL (79)
@zork-angels_NL (77)
@andy-vanmechelen_NL en @Bassieboyz_NL (beide 57)GOUDEN HANDSCHOEN
@Aurélie-Melis_NL (16)
@zork-angels_NL (19)
@MartijnFC_NL (21)GOUDEN BAL
@MartijnFC_NL
@zork-angels_NL
@Aurélie-Melis_NL -
Update deelnemers 3e ronde FMS
-
Crewnaam: Kanarifuglene
Speler die de crew zal vertegenwoordigen in de eerste ronde: ajaxn001
Kan de speler de competitie openen? Nee -
Crewnaam: De Musketiers
Speler: Pi1977
Competitie openen: nee -
Vergeet niet om in te schrijven voor de 3e ronde FMS
Deadline inschrijven: Vrijdag 20 mei, 23:59 uur.
Loting: Zaterdag 21 mei
Start: Maandag 23 mei, tussen 21:30 en 22:30 uur.Bij het opgeven van de crew en manager, moet de volgende info aangegeven worden:
Crewnaam:
Speler die de crew zal vertegenwoordigen in de eerste ronde:
Kan de speler de competitie openen? JA / NEE -
Crewnaam: OnlineFootballFederation
Speler die de crew zal vertegenwoordigen in de eerste ronde: meneer Speksnijder
Kan de speler de competitie openen? Nee**Aanmaken kan wel, maar kan tussen 21:30 en 22:30 uur niet garanderen vanwege werk.
-
Crewnaam: Golden Glory 1
Speler die de crew zal vertegenwoordigen in de 3e ronde: Joost the best lol
Kan de speler de competitie openen? NeeCrewnaam: Golden Glory 2
Speler die de crew zal vertegenwoordigen in de 3e ronde: King_kenny
Crewnaam: Looking for Silverware
Speler die de crew zal vertegenwoordigen in de eerste ronde: masterlijk545
JeffMich34 aka AFCA6706_NL Dutch Usersreplied to The best manager in the world_NL on last edited by
Crewnaam : Voetbal Maffia
Speler: Rednoose
Kan competitie openen: Nee -
Loting, teams en een overzicht van de deelnemende managers volgen
-
HI allen!!
Hierbij de loting van de teams.
Dit seizoen zal er gespeeld worden in COLOMBIA
Dus pak je koffers maar vast in. Wees wel alert voor de aanwezige drugskartels en let op je spullenMODERATOR
Er is maar 1 moderator opgegeven, namelijk @meneer-speksnijder_NL
Het kan gebeuren dat deze manager moet overwerken die avond. Wanneer de competitie niet tussen 21:30 en 22:30 aangemaakt kan worden, zal de start een dag verschoven worden.Later dan 22:30 de competitie aanmaken is niet gewenst, omdat sommige spelers tijdig naar bed gaan (vanwege werk de volgende morgen). En dat is niet meer dan begrijpelijk natuurlijk
Tenzij een andere manager de competitie tijdig wilt aanmaken, zal het op deze manier gaan.
Uiteraard zal dit tijdig gecommuniceerd worden hier in dit topic en pm.Note: The Joaquins zullen dit seizoen geen manager leveren voor FMS
-
Het doel is dat iedere crew na 4 of 5 seizoen FMS, ongeveer gespeeld heeft met gelijke ds/teamwaardes.
Hierbij een overzicht na 3 seizoenen.
De crews met een hoog teamwaarde totaal, zullen in het 4e seizoen een lage ds krijgen en de crews met een laag teamwaarde totaal, zullen in het 4e seizoen een hoge ds krijgen.Teamwaarde overzicht
-
@maricja_nl Wat ontzettend netjes gedaan allemaal weer! Chapeau
-
@afca6706_nl Dankjewel
Doe m'n best om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen -
Hi allen!!
Nav het eerdergenoemde mogelijke probleem met het werk van de moderator, ben ik op de hoogte gebracht dat het nog niet zeker is of de competitie tijdig aangemaakt kan worden vanavond.
We kunnen natuurlijk nog zo lang mogelijk wachten, maar aangezien er onzekerheid is, is het beter om nu al een beslissing te nemen en de start van de competitie voorzichtigheidshalve met een dag te verschuiven.
Niemand zit te wachten op last-minute berichten of het wel of niet doorgaat, vandaar dit nu besloten is.
Er is tevens ook geen bericht ontvangen dat een andere deelnemer deze verantwoording eventueel over zou willen nemen.Alle deelnemers zullen een pm ontvangen, zodat ook zij op de hoogte zijn.
Dus kort samengevat:
FMS ronde 3, zal starten op dinsdag 24 mei, tussen 21.30 en 22.30 uur
Manager @meneer-speksnijder_NL zal de competitie dan aanmaken en de uitnodigingen versturen. -
Gelukkig vandaag wel de tijd om de competitie aan te maken uitnodigingen zullen rond 22:00 uur verstuurd gaan worden.
-
@meneer-speksnijder_nl
Ik kan helaas niet meedoen vandaag, geen slots vrij -
Uitnodigingen zijn verstuurd, mocht er iets niet goed gegaan zijn, stuur me dan een PM, dan probeer ik zo snel mogelijk toegang te geven
-
@maricja_nl thnx voor het regelen weer voor alles maar weer een ds16 voor onze crew??? Zijn maar 4 rondes toch? 2x ds16 in de FMS ben je in het nadeel . Aangezien het geen sheetstand is zoals de KL ofzo . Maar ja das mijn mening. Zou leuk zijn als alle crews verschillende dsen krijgen in de FMS. . En dan verschille de teamwaardes misschien nie heel veel. Maar toch had ik het liever anders gezien. Succes iedereen weer
-
@Carphunter79_NL Jullie totale start teamwaarde van de 3 rondes is 100 miljoen. 12 crews hebben in totaal nog minder dan jullie. In Ronde 4 zal dat gelijk worden getrokken zoals ik begrepen heb. Dan zullen jullie ongetwijfeld de 13e teamwaarde uit de volgende competitie krijgen.