Discussietopic: FMS NL
-
En ik zie heus wel dat de selectiewaardes bijna hetzelfde waren in het begin daarom snap ik die doelstellingen niet. Maar ja het is wat het is. Misschien voor het volgende fms toernooi.
-
Om er nog 1 ding over te zegge. Wil nie lope zeike hoor. Maar als ik een selectie heb in het begin met spelerswaarde van 525k. Dan is 4 of 5 miljoen al een hoop verschil he??? Maakt mij nie uit maar dan verwacht ik ook een soort sheet stand zoals jullie bij de kl doen. Heb ook compas gespeeld waar iedereen dezelfde ds hebt . Dat lijkt me voor de FMS ook wel zo schappelijk. Maar ok mensen. Heel veel succes nog allemaal. Komt wel goed
-
@carphunter79_nl aangezien deze competitie 4-delig is.
krijgen de crews met een lage ds, volgende keer een hoge lijkt me?
dat zou alles zo gelijk trekken. -
Maar die hebben geen bouwmogelijkheden. Dit was een uitstekende keus en netjes van tevoren gecommuniceerd. En de overige drie rondes zullen ook zulke competities worden, dan weet je dit vast
Verder draai ik helemaal waardeloos op dit moment. Zonde van zo'n goede start. En bizar hoe goed FcCollection presteert. Ik had de driepunter verdiend gisteren, maar opnieuw flikte hij het. Niets dan complimenten om 16 vd 18 wedstrijden te winnen in zo'n competitie.
-
@mcwilliam_nl sorry maar begrijp niet wat je bedoelt met bouwmogelijkheden. Die hebben geen bouwmogelijkheden??? En hoezo draai je voor geen meter??? Sta je laatste? Nee toch? Of word jij altijd makkelijk kampioen . Dan snap ik je opmerking maar misschien toch beter om iedereen dezelfde ds te geven de volgende fms. Vind ik wel zo eerlijk. Beetje appart dat of je nou ds1 hebt of ds16. En het maakt allemaal nie uit. En de eerste plek gaat vokgens mij tusse fc colkection en appeldoorntje en norrabit maar ok. Lekker voetballen weer manne.
-
Als jij een competitie kan vinden met dezelfde doelen waarbij je ook nog kan bouwen, dan hoor ik die graag van je. Alles met dezelfde teams zijn landencompetities of oude competities waarbij je niet kunt handelen.
De volgende FMS zal dan volgend jaar zijn. Deze is nu gestart en moet in mijn ogen op deze manier zo hervat blijven worden.
En over Collection, ik zeg dat ie bizar goed presteert, niet dat hij de buit al binnen heeft
-
We zijn pas halverwege, dus er kan nog van alles gebeuren. Nog niets in gespeeld natuurlijk.
Men moet het natuurlijk ook volhouden en andere managers kunnen wellicht een sterke 2e helft van de competitie draaien uiteraardFf voor alle duidelijkheid.
Doelstellingen worden niet gebruikt in FMS. Enkel de eindposities tellen voor het klassement. Vandaar ook competities aan de orde komen waarbij de teamwaardes zo dicht mogelijk bij elkaar liggen, waardoor er weinig verschillen zijn. Het is niet zo dat we gaan spelen in Frankrijk, Spanje of ItaliΓ«. Daar liggen ze teveel voor uit elkaar. Leagues waarin gebouwd kan worden met gelijke teams zijn er niet, dus dan wordt het de next best thingBedoeling is om ieder kwartaal een seizoen te organiseren. En dan dit ieder jaar terug laten komen.
Ik zal erop toezien dat iedere crew in z'n totaliteit met gelijke ds of teamwaardes speelt. Als je wilt, kan ik na het 4e seizoen een overzicht delen van de teamwaardes die iedere crew heeft gehad. Daar ben ik gewoon transparant in. Jullie kunnen er eventueel zelf ook op toezien, aangezien ik wel voornemens ben om bijv de bouwstatistieken ieder seizoen te delen Ik hoor dat men het een leuk iets vindt.Q3 valt veelal in de zomervakantie, dus dan kan ook gekozen worden voor een nostalgische league, zonder transfers. Zodat iedere deelnemer ook gewoon op vakantie kan, zonder teveel op workers te hoeven letten. Maar dat is een zorg voor dan.
-
Ik zou zelf gewoon direct doorspelen, ik dacht dat dat vorig jaar ook zo was. Dan blijft het toernooi actueel en is de motivatie ook aanwezig. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
-
@mcwilliam_nl Is ook een mogelijkheid natuurlijk. Als meerdere crews daarvoor open staan, kunnen we het ook direct doorpakken.
Een adempauze kan mogelijk ook welkom zijn, voor crews die dun in de bezetting zitten of vanwege andere events die dan gerund kunnen wordenEn voel je vrij om je mening te geven
-
@maricja_nl ok duidelijk de ds worden eerlijk verdeeld
-
@carphunter79_nl Uiteraard! Komt helemaal goed
Als events georganiseerd worden, moet er wel zoveel mogelijk met gelijke kansen gespeeld worden -
Er hoeft maar één deelnemer mee te doen, je hebt altijd wel een topper over die geen CC of KL speelt, en er zijn ook zat toppers die ze gewoon alledrie tegelijk kunnen spelen. Ik vermoed niet dat er crews in de knoei gaan komen.
Maar goed, uiteraard beslis jij en houden we het in de gaten. Eerst deze maar eens afronden, want we zijn pas halverwege.
-
@mcwilliam_nl Beslissen doe ik niet alleen. Als de meerderheid graag een snel vervolg wenst, wie ben ik om dat te remmen
Mijn voornaamste doel is dat men zich lekker bezig kan houden in uitdagende competities in dit spel -
De stand en teambouw na speelronde 25
-
Nog ff een tussenstandje rii de laatste speeldagen.
-
@maricja_NL wanneer starten we ronde 2?
-
@daankaars_nl Ik zal de datum snel bekend maken
-
EINDSTAND RONDE 1
TEAMGROEI
LEAGUE
-
Het seizoen is aan z'n einde gekomen, dus tijd om de prijzen uit te reiken
GOUDEN SCHOEN
@McWilliam_NL (77)
@Appeldoorntje_NL (74)
@FcCollection_NL (65)GOUDEN HANDSCHOEN
@FcCollection_NL (15)
@Appeldoorntje_NL (16)
@norabbit_NL @thijn31_NL (beide 18)GOUDEN BAL
@FcCollection_NL
@thijn31_NL
@Appeldoorntje_NLDE GELE FLUIT
@fc-opa_NL (79)
@Appeldoorntje_NL (73)
@norabbit_NL (70)DE SERGIO RAMOS AWARD
@Appeldoorntje_NL @3LPr0fess0r_NL (beide 5)Honorable mention
@thijn31_NL (0 rode kaarten) -
Gefeliciteerd FC Collection met de Titelπ₯³ Je had het nog even spannend gemaakt he in de laatste speelrondesWie er vandoor ging met de titel. Bedankt voor de wijze les weer manne. Was het weer net niet allemaal hiero zoals gewoonlijk op naar de 2de ronde. Wens iedereen alvast veel succes in de 2de ronde