Discussietopic: FMS NL
-
@FcCollection_NL
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Met een hele knappe 1e seizoenshelft.@McWilliam_NL
Een paar wedstrijden voor het einde kon het in de top 5 nog alle kanten op. Dus iedereen bedankt voor het leuke spannende seizoen.37 wedstrijden ongeslagen met 5 rode kaarten is mij ook nog niet veel vaker gelukt. Helaas wel zekere overwinningen in gelijkespelen zien veranderen. Dus helaas 4 puntjes tekort voor het kampioenschap. Maar ik ben zeker blij met de 3e plek in dit sterke deelnemers veld.
-
Pff, dat kon het zeker. Maar goed, ik kwam lekker terug, maar mijn zwaartepunt van het programma lag aan het eind. Jij was de enige die me thuis wist te verslaan. Heel netjes gedaan.
-
Goede morgen. Wanneer gaan we verder met de 2de ronde?? Dacht dat het wel gewoon aansluit op mekaar toch? En niet dat er een maand tusse zit ofzo? Onze deelnemer staat al te trappelen en heeft al een slotje vrij. Snap best dat het geregeld moet worden weer heb ik veel begrip voor. Maar graag even een datum wanneer de 2de ronde van start gaat. Thnx alvast voor de moeite mvgr
-
Hi allen!!
De eerste ronde zit er alweer op en we gaan de inschrijvingen starten voor Ronde 2! En we gaan deze maand nog van start
Ik vind het erg fijn om te lezen en te horen dat men al met smacht zit te wachten hierop. Keileuk natuurlijkDeadline inschrijven: Vrijdag 25 maart, 23:59 uur.
Loting: Zaterdag 26 maart
Start: Maandag 28 maart, tussen 21:30 en 22:30 uur.Bij het opgeven van de crew en manager, moet de volgende info aangegeven worden:
Crewnaam:
Speler die de crew zal vertegenwoordigen in de eerste ronde:
Kan de speler de competitie openen? JA / NEEInschrijvingen zijn dus bij deze geopend
-
@maricja_nl
crew: Delta NL
speler: LARSARIO
kn de competitie aanmaken: NEE -
Crew: Warriors FC
Manager : Hansibosi
Competitie aanmaken: Nee -
Crewnaam: Kanarifuglene
Speler die de crew zal vertegenwoordigen in de eerste ronde: zork angels
Kan de speler de competitie openen? Nee -
Crewnaam: Rise Up
Speler die de crew zal vertegenwoordigen deze ronde : rickk6
Kan je speler de competitie openen? Nee -
Crewnaam: Looking For Silverware
Speler die de crew zal vertegenwoordigen: Kingnilo
Kan de speler de competitie openen? Nee -
Crewnaam: Imperium
Speler die de crew zal vertegenwoordigen in de tweede ronde: andy vanmechelen
Kan de speler de competitie openen? Ja -
Crewnaam: Voetbal Maffia
Speler: Valee
Competitie openen: Nee -
crewnaam: Talents of Zlatan
Speler: Jordevjad
competitie openen: nee -
Crewnaam: De Musketiers
Manager: Dion Robben Ajacied
Competitie openen: nee -
Crewnaam: Cosa Nostra
Speler die de crew zal vertegenwoordigen in de eerste ronde: Bassieboyz
Kan de speler de competitie openen? NEE -
Hierbij een overzicht van de deelnemers tot nu toe. Ziet er al aardig sterk uit
-
@maricja_nl The_beast94 voor azzurri
-
Crewnaam: TFE/AFE
Speler die de crew zal vertegenwoordigen in de eerste ronde: Otman
Kan de speler de competitie openen? NEE -
RenatoDordrecht voor New Revolution
-
@maricja_nl Goede morgen Maris Wij vragen ons af waarom het zolang duurt. Voordat de FMS begon was er duidelijk dat er meer rondes volgen toch?? Lijkt me logisch dat elke crew dan alvast weet wie de volgende manager word toch?? Of gaan we pas vragen wanneer de compa klaar is. Dan gaat het veel te lang duren allemaal. Beetje vervelend voor de manne die al graag wille beginne. Maar ja dit is de eerste keer dat we meedoen.
Bedoel het alleen maar goed en wil graag onze Warrior gemotiveerd houden. Late we hope dat we snel kunne beginne met de 2de ronde . Succes alvast -
Als je even de moeite neemt om terug te lezen,staat er start 2de ronde fms 28 maart.
Zeker nog beetje verdrietig van het verlies van je clubje afgelopen woensdag?
Geeft niet hoor