Nieuwe competitie kiezen - Aanvangsuur wedstrijden
-
Ik denk al langer aan deze update. Is het niet mogelijk dat wanneer je een nieuwe ploeg moet kiezen dat je ook het aanvangsuur van de wedstrijden kan zien?
Heb al gemerkt dat de wedstrijden soms om 19u00 gespeeld worden en anderen om 20u00. Dit op hetzelfde moment, dus heb het hier niet over winter- en zomeruur.
Het zou handig zijn dat je 19u00 of 20u00 ziet wanneer je een ploeg moet kiezen. Voor mij is het ene namelijk veel "nadeliger" dan de andere en kan mij niet inbeelden dat ik de enige ben.
Nog mensen die dit graag zouden zien?
-
@nicocos_NL Wat maakt het eigenlijk uit of die wedstrijd 7 of 8 uur is?
-
Hoi,
Dit is om meerdere redenen niet mogelijk:
-
De ene server begint om 19:00 uur met simuleren en een andere server pas om 20:00 uur. Daar kun je dus niet zelf voor kiezen.
-
Binnen een server worden competities niet tegelijkertijd afgewerkt. Je wedstrijden kunnen al direct bij de start van de simulatietijd gespeeld worden, maar ook pas een uur later. Ook hierin heb je geen keuze en wordt door de engine zelf geregeld.
-
Wie zou dit dan moeten bepalen? Ik zie dat je op je clubslot een competitie hebt die je niet zelf hebt aangemaakt. Je heb gewoon een team gekozen of 200 Bosscoins betaald om een bepaalde club te kunnen managen. Het zou dan natuurlijk raar zijn als je dan de mogelijkheid hebt om hierin een keuze te maken. En wat als er al andere managers in de competitie zitten voordat jij joined? Wie bepaalt dan de aanvangstijd? Wat als een competitie-moderator een aanvangstijd heeft gekozen en andere managers daar niet oké mee zouden zijn. Wat doe je dan? Wat als managers gaan klagen omdat iemand een aanvangstijd heeft bepaald, waarin de rest het niet kan vinden?
Ik snap best dat een bepaald tijdstip niet helemaal lekker voor je uit zou kunnen pakken, maar dat is iets waarmee je zal moeten dealen.
-
-
Ik denk dat je mijn vraag verkeerd begrepen hebt.
Het is niet de bedoeling dat ik een competitie zou aanmaken. Enkel dat ik tenminste zie wanneer de wedstrijden gespeeld worden (19u of 20u). Dat kan wel op voorhand weergegeven worden vermits de ploegen/competities al op een server staan wanneer ze gekozen zijn.
Het feit dat ze niet exact op het uur beginnen weet ik en is op zich geen probleem voor mij. Nu telt de teller ook af tot 19u of 20u maar worden ze niet onmiddellijk gespeeld.
Praktisch gezien is 19u gewoon veel moeilijker voor mij dan 20u.
- Trainingen afwerken
- Op tijd inloggen
- ...
Kort samengevat, vermits de competitie al aangemaakt is denk ik niet dat het een grote wijziging is om ook het aanvangsuur weer te geven.
Het is niet de bedoeling dat je het uur van een nieuwe competitie mag kiezen. Heb het enkel over bestaande competities. -
@nicocos_NL Als je het zo wilt, kan Gamebasics beter informatie zetten over de server mocht dit komen.
De competities van 1 server beginnen allemaal op dezelfde tijd.
Hoe laat en competitie begint maakt dan niet zo uit. -
Wanneer je een ploeg kiest (via de app alleszins) dan zie je niet op welke server deze gespeeld wordt...
-
@FC-Eddie_NL Gaat hier dan iets mee gebeuren (ergens verder bespreken) of niet?
-
Hier zullen vermoedelijk geen aanpassingen aan gemaakt gaan worden. In principe is het namelijk niet meer mogelijk om zelf van server te veranderen. Afhankelijk van je ervaring en of je een betalende gebruiker bent of niet, wordt je automatisch op een bepaalde server gezet. Dat is ook de reden dat je via de app niet ziet op welke server je speelt, omdat je daar dus verder geen invloed op hebt.
Via de website is er nog wel een trucje om naar een bepaalde server te gaan. Dit werkt alleen voor bestaande competities. Via de actieve competities kan je van elke server bekijken of er een interessante competitie is. Door het competitienummer dan te kopiëren en te plakken in de zoekfunctie, kun je in die competitie, op die specifieke server gaan spelen.
Servers Clarence, Dirk, Lionel en Luc starten om 20:00 uur.
Mocht je dus echt per se in een competitie willen spelen die pas minimaal om 20:00 uur simuleert, dan zal je dus via de website op zoek moeten gaan naar een competitie op Clarence, Dirk, Lionel of Luc.