Savaşlarda satış ve kaşif çözümü


  • Öncelikle muzdarip oldugumuz konu şu ki savaşlarda çok sorunlar yasanabiliyor bir çok ekip bu durumdan sikayetci degildir bir çoğuda şikayetçidir elbet ancak osm oyuncu satışı konusunda ne gibi bir strateji sunuyor.
    Yani rakibin oyunculari hizla satılırken bizlerin oyuncuları satılmıyor yada daha az satılıyor.
    Biz oyuncu satıp kadro güçlendirene kadar atı alan Üsküdarı geciyor.
    Hatta 16 saat kaşifi bekliyoruz listeden oyuncu almıyoruz sonra bir bakiyoruz saçma bir topçu geliyor.
    Sonra ne oluyor ne onu alıyoruz nede listedeki diğer oyuncuyu.
    Çünkü o zamana kadar ya rakip oyuncuyu almış oluyor yada listeye baska oyuncular gelmiş oluyor.
    Savaşlarda daha adil bir savaş gecirmek icin önerim şudur ki kaşif ya kompile kapatılsın yada 4-8 saat arasında olsun.
    Yine transfer satışı ara sıra hızlı transfer olmak yerine savaş süresinin ilk 5 günü yapılsın yada hızlı transfer olmaz diyorsanız da oyucu satışları eşit miktarlarda yapılsın.
    Oyunu sadece kısa basit işlerler güncelleyerek gelistiremezsiniz biraz harekete gecmelisiniz.
    Hatta oyuncu değişikliğine bile bizlerin müdahale etmesi daha dogru olur.
    Oyun saçma bir değişiklik de yapabiliyor.
    Bunun önüne geçmenin yöntemlerini bulmalısınız.
    Yine bir önerimde artık sık sık boş güncellemeler yapılması bırakılmalı sadece gercekten oyuna birşeyler katan güncellemeler yapılmalı.
    Oyunda gerçekten güzel güncellemeler görmek istiyoruz.
    Efsane futbolcular listeye eklendi onlari transfer edebilirsiniz diyorsunuz ancak görmüyorsunuz ki insanlar keyfine oyuncuları almaya çalışmıyorlar daha iyisi olmaya çalışıyorlar bunun ucuda efsane oyunculardan geçmiyor bir çıkartılmış efsane oyuncuyu almak için 100 coins vericez yahu ben bu coinle 1 savaş gecinirim. Neden gidipte sacma sapan oyunvuya vereyim.
    Bence güncellemelerinizi hir sorgulamanızda fayfa var.
    Bu konular üzerinde artık gerçekten bir çözüm bekliyoruz.

  • Turkish Users

    @conhuseyin1905 HAKLISIN KARDESİM SONUNA KADAR

  • Community Manager

    Konu ile ilgili diğer menajerlerin de düşünceleri bu başlık altından iletilebilir.


  • @Hestera teşekkürler

  • English Users

    @conhuseyin1905 Çok doğru düşünmüşsün Hüseyin abi diline sağlık 👏

  • Spanish Users

    Evet cok doğru bu konu hakkında cok sıkıntıdayız Kaşif süresi çok istedıgımız futbolcularda gelmıyo normal lıglerde sıkıntı olmuyo ama savaşlarda sıkıntı yasıyoz
    Transfer konusundada cok sıkıntıdayız yabancı rakipler 4 5 oyuncu satarken bız 1 en fazla 2 oyuncu satabılıyoruz
    gereklı hassasıyetı gostermenızı taleb edıyoruz lutfen

  • Turkish Users

    Gerçekten önemli bir konuya parmak basmışsın hüseyin abi. Aynı sorundan müzdaribim.

  • Turkish Moderator

    @conhuseyin1905 Savaşlarda iki ekibinde satış şansı tamamen eşittir GB'nin bu konuda herhangi bir tarafın lehine kayırma yapması mümkün değildir. Kaşif oyunun temel özelliklerindendir, yani lig açarken gelişmiş araçlarda ki açılıp - kapatılabilen diğer özellikler gibi olmadığı için tamamen kapatılması gibi bir durum yok şuan için, süresinin düşmesine gelince ara sıra gelen hızlı kaşif ve süper staff gibi etkinlikler zaten var ki süre konusu her türlü iki ekip içinde eşit. Diğer önerileriniz GB ile tartışılacaktır.

    Öneri için teşekkürler 👍