Ik kan geen club kiezen in een competitie waar ik voor ben uitgenodigd.
-
Ik ben uitgenodigd voor de Engelse competitie De samenstelling. Ik kan echter geen team kiezen: iedere keer als ik een nog niet gekozen team kies, geeft OSM een foutmelding (pc) of zegt het dat het team al gekozen is terwijl het nog niet gekozen is (Android). Hoe kan ik dit oplossen, ik wil graag meedoen met deze competitie![alt text]( image url) namelijk
-
Hoi,
Zou je willen proberen om de competitie te joinen via de zoekfunctie. Type de competitienaam, competitienummer of managernaam van de gebruiker die de competitie beheert in. Wellicht dat het op deze manier wel lukt.
-
Hi,
Dat werkt niet. Ik krijg dezelfde foutmelding..
Andere suggesties? -
@timorino_NL
Zou je graag even de cookies (Web) en/of cache (Android) willen verwijderen om te kijken of dit het probleem voor je oplost? -
Geprobeerd, heeft ook niet gewerkt. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding
Kunnen jullie me handmatig in de competitie De Samenstelling (Premier League) zetten? Bij Chelsea bijvoorbeeld, die is nog open.
Alvast bedankt
-
@timorino_NL
Ik heb even naar je account gekeken en een mogelijke reden gevonden waarom dit niet zou kunnen werken: het lijkt er op dat je slot 2 t/m 4 nog gelockt zijn. Zou je eens kunnen kijken of het je lukt om deze slots te unlocken en het hierna nogmaals te proberen? -
Volgens mijn zijn die al unlockt toch? Zo niet, waar kan ik dat doen?
-
Met slot 2-4 kan ik inderdaad geen enkel team kiezen. Dus het kan zo zijn dat ze nog gelockt zijn. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik die kan unlocken...
Iemand enig idee?
-
@timorino_NL
N.a.v. onderzoek blijkt dat er een bug in je account zit. Er zal worden gezocht naar een oplossing voor je. -
Bedankt! Ik hoor graag wanneer dat is opgelost
-
@timorino_NL
Dit zou inmiddels opgelost moeten zijn. Zou je graag eens kunnen kijken of het nu wel werkt? -
Gebruiker heeft inmiddels een team op zijn slot 2, dus probleem zal opgelost zijn. Dit topic kan dan ook gesloten worden.