ik zou graag uit een competitie verwijderd worden..
-
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem.
Ik wilde graag met een iemand uit mn eigen crew in een nieuwe competitie starten vandaag in belgie.
Echter kwam ik per toeval in een competitie terecht dat eigenlijk bestemt was voor een vriendengroep, maar die even tijdelijk openbaar was gezet door de moderator van die competitie.
Nu wist ik dat in eerste instantie niet, en ik wilde mijn maatje uitnodigen voor de competitie.
Dit kon niet, omdat ik daarvoor toestemming moest vragen aan de moderator.
De moderator wil hem echter niet toelaten, en wil ook dat ik uit de competitie stap, omdat hij en ik dus allebei niet welkom zijn in hun competitie....
Nu kan hij mij niet verwijderen, en ik kan dan pas ontslag nemen na de voorbereiding.
Dat vind ik dan een beetje verspilde tijd en moeite, dus ik wilde vragen of jullie als osm zijnde misschien mij handmatig konden verwijderen uit die competitie per direct?
Dan ik samen met mn andere crewlid in een andere competitie starten.Ik hoor t graag of dat kan.
-
Hoi,
Ik begrijp dat dit best vervelend is, maar daar kunnen wij niets aan veranderen. Gebruikers uit competities kicken gebeurt alleen bij uitzonderlijke situaties (bijvoorbeeld een bug) en daar is hier geen sprake van. Deze situatie is voortgekomen uit onachtzaamheid. Als de moderator zijn competitie slechts voor vrienden wilt gebruiken, dan had hij deze niet open moeten zetten.
Er zit niets anders op dan te wachten totdat de eerste wedstrijd gespeeld is en dan ontslag te nemen. Wil je samen met je crewgenoot spelen en daarbij niet het risico lopen op dit soort situaties, dan kan je het beste een competitie joinen die OSM als moderator heeft. Dan weet je zeker dat er geen moderator is en je dus niet per ongeluk in een vriendencompetitie stapt. Een andere mogelijkheid is dat een van jullie een eigen competitie aanmaakt of 200 Bosscoins spendeert om een bezet team te managen in een nieuwe competitie.