ik heb weer een vraagje die in mn hoofd ronddwarreld (league info)
-
heel vaak lees ik. wrm staat die league er niet bij. of wrm is die league weggehaald. Dan hoor ik altijd als antwoord van de staff. We hebben te weinig league informatie drm dus.
maar hoe kan dat dan als je websites zoals soccerway heb waar alle selecties standen en geschiedenis op staat uptodate elke dag. alle leagues (inc amateur leagues) wereldwijd. geen league of geen comp die er niet op staat. en alle uptodate. vermoed dat 99% van alle leden de site kan.
is het een goedkoop excuse of weten mensen echt niet van soccerway af.
Hoor het weer graag van de leukste moderator op deze mooie zomerse dag xd
-
Hoi,
Nou als jij met betrouwbare info denkt dat er nieuwe competities kunnen komen mag je dat melden bij de league manager van OSM die bijna alle competities maakt voor dit spel. Let wel op dat je het in het Engels stuurt. Dan zien we wel of ze er gebruik gaan van maken.
leaguemanager@onlinesoccermanager.com -
Hoi,
Het toevoegen van een nieuwe competitie vergt ook gewoon heel veel tijd. Al die info moet namelijk vertaalt worden naar OSM. En ik denk dat nu ook de focus op het toevoegen van nieuwe toernooien ligt. Maar als jij mee wilt helpen met het opzetten van nieuwe competities, mag je van mij best een mailtje sturen naar het e-mailadres dat je in het bericht van Yassin vindt.
Je mail moet in het Engels zijn en in ieder geval de volgende informatie bevatten:
Spelers:
- Naam
- Leeftijd
- Positie
- Rugnummer
- Marktwaarde
- Aantal gespeelde wedstrijden in het eerste elftal
- Goals, assists, aantal reddingen (keeper)
Clubs:
- Naam club
- Vestigingsplaats
- Naam stadion
- Capaciteit stadion
Scheidsrechters:
- Naam
- hoeveel gele en rode kaarten uitgedeeld
Zoals je ziet zal dat toch wel wat tijd gaan kosten om dit allemaal toe te voegen. En wellicht moet er nog wel veel meer informatie overgezet worden. Maar veel succes ermee