Zoekt crew / nieuwe leden
-
@gewoonrickert_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Wij zijn de Golden Eagles!
Golden Eagles is een gloednieuwe crew op OSM. Momenteel zitten er 4 leden in de crew, maar zijn we nog op zoek naar minimaal 2 managers die onze crew zouden willen komen versterken.
Wat kun je verwachten?
- We gaan uiteraard beginnen aan een Crew competitie.
- We zullen gaan strijden tegen andere crews in een Crew battle.
- We gaan uiteraard ook voor deelname aan de Crewcup.
- Gezelligheid binnen de crew is een pré.
Er zijn verder geen eisen (behalve de eisen die OSM zelf stelt) om onze crew te joinen. Ben je hierin geïnteresseerd, stuur mij dan even een PM op OSM (GewoonRickert) of via het forum zelf. Stel jezelf even kort voor en laat weten wat jij aan onze crew te bieden hebt.
Wie weet ben jij ons nieuwe lid!
We zijn nog altijd op zoek naar nieuwe leden! Interesse? Stuur mij een PM op het forum of via OSM.
-
hallo allemaal.
Ik speel al een tijdje OSM en merk dat ik steeds beter wil worden. Ik ben op zoek naar een actieve clan, die regelmatig onderling een crewcompetitie spelen.
Ik weet dat ik met mijn eerste account zoveel mogelijk punten moet halen en daar ben ik nu druk mee bezig.
Wie heeft er een plekje voor mij vrij ?
Groet, Bram -
Ik ben ondertussen voorzien bij de Golden Eagles
-
** Wij van The OSM Tigers zijn ook weer op zoek naar een nieuw lid! **
Wat we van je verwachten:
- Actief deelnemen op ons crewforum! (We willen graag een gezellig actief crewforum behouden)
- Actief managen
- Deelnemen aan crew activiteitenBij interesse graag mij even een berichtje sturen met daarin wat meer info. (Leeftijd, wat over jezelf, motivatie, ervaring, etc.)
-
ik zoek noch een crew,anderlecht faforiete club,messi als speler,ik ben 57,belg,rudiclaeys als manegernaam,1457 plaats nu. mvg
-
@rcjdr_nl165 ik ben 57,uit belgie,rudiclaeys als manegernaam,1457 plaats ranking,speel nu bijna 3 jaar osm en wil graag noch hoger eindigen, op pensioen nu,getrouwd,sporter,atletiek .mvg
-
@gewoonrickert_nl zoek crew
-
Kan chat niet openen,Niks zenden terug,wie heeft mij gecontacteerd aib
-
wie geeft mij berichten gezonden aub in verband met crew die ik zoek,kan berichten niet lezen,openen of terugzenden
-
Haha. Goeie dit.
-
-
Bij TOT is nog plek heren Check post van Jeroen hierboven
-
@j-mourinho-ned_nl ik ben rudi,57 jaar uit belgie,speel bijna 3 jaar osm nu,ranglijst nu 1513,noch nooit crew gehad en heb ervaring ,doch wil eens met crew spelen en bijleren,jullie crew ziet er tof geheel uit en ook belgische leden ,tof geheel .mvg rudi verzonden door mijn vriend dit bericht
manegernaam is rudiclaeys
-
Al het derde account waarmee jij op deze pagina post.
-
Eeklo en rudiclaeys o.a.
-
@furrax_nl rudiclaeys van mij,atletiekboys van mijn vriendt,eekloboys moet weg zijn normaal,ik verwijderd maand geleden ,maar krijg het niet heel weg,uit mijn programma,weet jij dit om defenitief te verwijderen aub
-
@Furrax_NL snap je het nu eindelijk?
-
@mikevanderhilst_nl Had het al door toen hij met dat Eeklo account postte.
-
eeklo verwijderd,zelf gevonden zonder hulp die ik vroeg ,account bestond toen ze mijn account hebben gestolen en verwijderd,toen teruggekregen via jullie waardoor mijn dank,andere was verwijderd gedeeltelijk door mij ,kreeg ik niet volledig weg en is nu eindelijk volledig vernietigd,ik ken ook wel de spelregels na bijna 3 jaar osm te spelen . mvg
-
Crew 8 is op zoek naar 1 manager om aan de max. van 24 leden te raken.
We spelen na de huidige crew competitie in een soort A en B-reeks. Wie hier voor te vinden is mag mij of @crimsontide_NL een PM sturen en dan zullen we het overleggen.