Zoekt crew / nieuwe leden
-
@dragons-win-team_nl je zoekt vast mij! ik ben elke dag minimaal 2 x online
-
Dag iedereen, 11031994 is nog op zoek naar een crew met ambitie Ben sinds 2009 actief en heb een uitgebreid palmares.
-
terug begonnen na 2 jaar wie stuurt mij invite voor crew ??
-
ik ben op zoek naar een crew,
ik ben een actieve speler met 27.000 mp en opzoek naar een nieuwe uitdaging
managernaam: BROnald koeman
-
@bronald-koeman_nl
https://www.onlinesoccermanager.nl/Crews/Profile/15991Je hebt er al snel een gevonden
-
@pondboy_nl dat is mijn eigen crew, maar zie nu pas dat ik 7 dagen moet wachten voordat ik in een andere kan
-
Wij zoeken trouwens net als andere crew's nog wat leden. Ben je actief, speel je mee met de crewcompetitie en de crew cup en heb je al redelijk wat punten (boven 10.000 minimaal) meld je dan gerust bij jimi_beasley_the_best_NL of crimsontide.
-
Ik zoek een crew. In het verleden ook actief geweest in een crew maar toen de nieuwe update kwam van osm ben ik in een dipje terecht gekomen. Nu ben ik weer actief en klaar om de strijd aan te gaan. Bij interesse stuur me gerust een berichtje!
-
Na mijn avontuur bij Bayern München ben ik ook weer op zoek naar een nieuwe crew. Ben al sinds 2004 manager bij o.a. Juventus, AC Milan, Chelsea, Real Madrid. 3x de Uefa CL gewonnen en ook 2x de wereldbeker voor clubteams.
Heb nog niet veel managerpunten (maar wel veel Bosscoins).
grtz,
Carlo
-
@sjinne_4_ever_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Wij van The OSM Tigers zijn nog op zoek naar een nieuw lid!
Wat we van je verwachten:- Een gezellige actieve inbreng op ons crewforum. Forumactiviteit is vereist!
- Inzet voor de crew (deelname aan crewcompetitie, forumactiviteiten en initiatieven)
- Actief managen
- Leeftijd van 18+
Indien je aan een van de vereisten niet voldoet, dan is een uitzondering wellicht nog mogelijk… dus wil je lid worden van onze prachtige crew die al sinds 2006 bestaat? Twijfel dan niet neem contact op met @Sjinne_4_ever_NL (Ruud)!
Stuur wel wat info mee n.a.v. je sollicitatie. Leeftijd, wat over jezelf, motivatie etc
-
Going For Gold is de tijdelijke crewnaam waar momenteel 4 leden in zitten, waaronder ik. Ik wil uiteraard de crew groter maken en daar zoek ik nog leden voor. Natuurlijk is het doel om een crewcompetitie te gaan starten mits we genoeg leden hebben. Strijd met andere crews staat ook op de agenda.
Eisen zoals verplichte clubvoorkeur zijn er niet. Meld je aan
-
Laatste avond voordat de crew wordt opgeheven. We missen nog 1 speler :(. Iedereen is welkom. Meld je via een PM, dan stuur ik een uitnodiging (die je echter alleen niet via de app kan installeren, moet je via de webbrowser doen).
Hopelijk komt het laatste verplichte lid nog
-
@koning-phillip_nl said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Laatste avond voordat de crew wordt opgeheven. We missen nog 1 speler :(. Iedereen is welkom. Meld je via een PM, dan stuur ik een uitnodiging (die je echter alleen niet via de app kan installeren, moet je via de webbrowser doen).
Hopelijk komt het laatste verplichte lid nog
Anders kan je het altijd nog een leer opnieuw proberen toch
-
@de-boterbloemen_nl De crew is op tijd vol geraakt. Opnieuw weer alle betrokken vragen zorgt vaak voor vermoeide antwoorden... haha.
-
Wij zijn de Golden Eagles!
Golden Eagles is een gloednieuwe crew op OSM. Momenteel zitten er 4 leden in de crew, maar zijn we nog op zoek naar minimaal 2 managers die onze crew zouden willen komen versterken.
Wat kun je verwachten?
- We gaan uiteraard beginnen aan een Crew competitie.
- We zullen gaan strijden tegen andere crews in een Crew battle.
- We gaan uiteraard ook voor deelname aan de Crewcup.
- Gezelligheid binnen de crew is een pré.
Er zijn verder geen eisen (behalve de eisen die OSM zelf stelt) om onze crew te joinen. Ben je hierin geïnteresseerd, stuur mij dan even een PM op OSM (GewoonRickert) of via het forum zelf. Stel jezelf even kort voor en laat weten wat jij aan onze crew te bieden hebt.
Wie weet ben jij ons nieuwe lid!
-
Oranje zoekt managers!
Oranje is een recent opgestarte crew op OSM. De crew telt al bijna 10 leden met een mengeling van beginners en vervaardigden. We zijn zeker nog op zoek naar nieuwe managers die bij ons erin willen.
Wat bieden we jou?
- Gratis crewcompetitie (eens in de zoveel tijd).
- Strijd tegen andere crews in een Crew Battle, waardoor je je zelf leert verbeteren en nieuwe tactieken opdoet.
- Gratis tips & tricks en bovenal veel plezier.
- Bij winst in een crewcompetitie kom je op de erelijst van ons crewprofiel te staan. Een eervolle vermelding, nietwaar?
Eisen zijn er niet, clubvoorkeur geen verplichting. Of je nou voor Ajax, PSV of Willem II bent - je bent welkom. Geïnteresseerden kunnen zich melden bij mij of via dit bericht.
We zien je graag komen bij Oranje!
-
Opzoek naar een crew!
-
Weet niet of mensen me hier nog kennen, maar ik heb OSM weer eens opgestart. Meteen weer volle bak actief, ondanks dat het aardig veranderd is hier. Wat ik heb te bieden: een hoop ervaring en kennis, veel meer is het niet. Helaas.
Daarom verwacht ik ook niet veel van een crew. Net beginnend of al langer bestaand: ik sta overal voor open!
-
Just Relax is dringend op zoek naar twee leden voor Crewcup te spelen. Eind deze maand starten we! PM mij!
-
@furrax_nl wat schuift dat