Zoekt crew / nieuwe leden
-
@EstorilAzi_NL Over 2 weken mag ik ook in een crew.
Ik ben iemand die dit eerder gespeeld heeft maar niet echt in door gegroeid ben. Ik heb dit 1 à 2 jaar niet meer gespeeld en wist eigenlijk nog niets over het crew leven.
Gisteren benaderde ik een Nederlandse MOD van een andere crew ook en die heeft me vrij veel uitgelegd over het crew leven.
Ik ben zeker geïnteresseerd.Als je over 2 weken nog een lid zoekt voor in je crew, geef ik me zeker aangeboden!
-
@The-boss-68_NL hallo
Ben je nog opzoek naar een crew ? -
Goedemiddag allemaal,
Afgelopen zondag ben ik uit The Untouchables gestapt om een nieuwe stap te maken in mijn OSM carrière. Hiermee hoop ik meer motivatie te krijgen om verder met OSM te gaan, daarom zoek ik een nieuwe crew.
Wat heb ik te bieden:
Ranking: 1.947
Slots: Geen teams momenteelWat wil ik:
- Leuke crew
- Gezellig mensen
- Actief crewforum
Mocht iemand zich hier in vinden of dat ze nog vragen hebben kan degene mij altijd bereiken via het PM systeem.
-
Beste managers,
Ik ben Mitch, een 17 jarige manager van OSM.
Vorig jaar heb ik nog wat gespeeld op een ander account, maar was van korte duur. Nu ben ik van plan om me zo goed mogelijk in te zetten in dit spel! Daarom zoek ik ook een crew!Wat ik te bieden heb?
Eigenlijk nog niet veel standaard dingen zoals een rank.
Deze heb ik nog niet dus daar moet nog wel aan gewerkt worden.Ik kan wel vertellen dat ik veel actief ben in het spel en kijk ook regelmatig op het forum!
Veel van het Crewleven weet ik niet. Ik heb laatst wel een Nederlandse moderator gePM'ed en die heeft me heel veel uitgelegd. Als ik vragen mocht hebben, hoop ik dat de crew zelf er ook voor open staat!Verder ben ik manager sinds 17 februari.
Sinds dien ben ik manager van Sparta Rotterdam in de eredivisie en sta momenteel op de 2e plaats (gedeelde 1e plaats, maar vanwege doelsaldo 2e) in speelronde 23.Verder ben ik een 2e club begonnen te managen. Dit is Alashkert van de competitie in Armenia. Momenteel in speelronde 10, sta ik op de 1e plaats.
Qua achievements ben ik ook al flink gegroeid na mijn mening. Ik sta nu al op 14/48 achievements.
Wat ik zoek voor een crew? Een crew die graag verder wilt.
Een crew waar het gezellig is en iedereen vriendelijk is!
Verder wil ik een zeer actieve crew waar ik snel mijn debuut kan maken in een crew battle.
Een crew wat nog een beetje vaak verliest, maakt mij niet uit.
Dat hoort er nou eenmaal bij!
Ook zoek ik een crew dat mij graag helpt om verder in mijn OSM carrière te komen en waar ik een steentje bij kan dragen in hun crew.Ik hoop dat ik hiermee mensen aanspreek!
Verder mag je hierop reageren met vragen en die wil ik ook zeker beantwoorden!Een uitnodiging sturen mag natuurlijk altijd!
Greetingz,
xMitch!
-
Veel succes met het vinden van een mooie crew Mitch :thumbsup_tone1:
-
Na die mooie post kan hij zeker bij een topcrew terecht.
-
Ik ben inderdaad terecht! Thanks allemaal voor deze steun en de 2 uitnodigingen
-
@gna-gna-gna_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Crew Vacature plaatsen.
Naast dat je de crewnaam en de link naar de crewpagina vermeld, geef je ook bepaalde eisen aan. Enkele voorbeelden hiervan zijn:- Aantal forumposts.
- Aantal punten.
- Favoriete club.
- Favoriete speler.
- Leeftijd.
- Nationaliteit.
Crew Zoeken.
Natuurlijk zijn er ook managers die juist een crew zoeken. Stel jezelf kort voor. Uiteraard kan je bepaalde eisen stellen aan een crew die je wilt. Enkele voorbeelden hiervan zijn:- Crewlevel
- Gemiddeld aantal punten
- Gemiddelde leeftijd
- Nationaliteit binnen de crew
- Positie op de crewranking
Aanvullende Regels.
-
Elke crew mag maximaal één keer per dag een Crew Vacature plaatsen, tevens mag men maar éénmalig per pagina een vacature plaatsen.
-
Elke manager mag zich maximaal één keer per dag aanbieden aan een crew, tevens mag men maar éénmalig per pagina zich aanbieden.
-
Topic is niet bestemd voor mensen met minder dan 25 ervaring!
Je zoekt pas een crew vanaf 25 ervaringsdagen. Houd je daar aan! -
Ga niet jezelf quoten, om zo meer response te krijgen.
Gebeurt het wel krijg je een forumban voor onnodig reageren (in principe ben je gewaarschuwd). -
Ga hier geen discussie voeren over iemand zijn advertentie.
Vragen stellen mag, maar probeer zoveel mogelijk buiten het topic te doen. Dus bijvoorbeeld op het crewforum of via PM. -
Onnodig reageren is minimaal 1 dag forumban.
Zeggen dat topic clean kan, even benadrukken dat iemand te weinig ervaring heeft of vragen waarom iemand crew gaat verlaten; allen voorbeelden van wat totaal niet nodig is! -
Geen halve advertenties plaatsen.
"[crewnaam] zoekt nog 1 lid", "Ik zoek een crew" of wil je me, PM me" en dat soort berichten zijn niet nodig. Geef wat meer informatie. (Link naar een plaatje, waar alles wel opstaat, is toegestaan). -
Geen Competitie Vacature's
Het plaatsen van vacatures om je competitie vol te krijgen is niet toegestaan. Daarvoor kan je managers per PM benaderen, je competitie open zetten, of een oproep plaatsen op je eigen competitieforum.
Let op: Er heeft een kleine wijziging in de aanvullende regels plaats gevonden. Dit omdat is gebleken dat sommige crews/managers erg vaak op één pagina posten (zie bijv 5x in 5 dagen). Vandaar de regel 1 aanbieding / vacature per pagina.
Waarschuwing: er zal streng opgetreden worden tegen spam en provocaties.
Topic opgeschoond en een discussietopic aangemaakt. Off topic posts zullen hier worden verwijderd en bij herhaling zal dit leiden tot een forumban. Hier enkel oproepen plaatsen
-
Wij van The OSM Tigers zijn nog op zoek naar een nieuw lid!
Wat we van je verwachten:- Een gezellige actieve inbreng op ons crewforum
- Inzet voor de crew (deelname aan crewcompetitie, forumactiviteiten en initiatieven)
- Actief managen
- Leeftijd van 18+
Indien je aan een van de vereisten niet voldoet, dan is een uitzondering wellicht nog mogelijk… dus wil je lid worden van onze prachtige crew die al sinds 2006 bestaat? Twijfel dan niet neem contact op met Sjinne_4_ever (Ruud)!
-
- Illusions is nog op zoek naar leden
Wat zijn de eisen:
- Account vrij voor de crew competitie
- Minimaal 25.000 MP op het HA
- SK/PSK houder
- Team managen op het HA
- Leeftijd 18+
Wat hebben wij te bieden:
- Crew Level 5
- Crew Competitie + Team Loting
- Crew Cup (3 plaatsen 1x 1A, 1x 1C & 1x 1B)
- Gezelligheid
- Crewbattles
Ben jij degene die we zoeken dan horen we het graag via het forum of stuur mij of Jermit een PM.
-
Ben opzoek naar een crew waar meer leven in zit en waar ik aan mee kan doen aan cups en competities. Op dit moment zit ik wel in een crew maar daar ga ik uit omdat er geen leven in zit. Ben zeer goed bezig op dit moment staat ik ergens op de 53.000ste plaats en die lijn is stijgende. Behaal vaak me doelstellingen!!
-
Hoeveel ervaring heb je nodig om bij een crew terecht te kunnen?
Binnen 15 wedstrijden zou ik een crew kunnen joinen maar denk dat dit een beetje te vroeg zal zijn?
Hoeveel MP moet je hebben?
-
@jeanmarie45_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Hoeveel ervaring heb je nodig om bij een crew terecht te kunnen?
Binnen 15 wedstrijden zou ik een crew kunnen joinen maar denk dat dit een beetje te vroeg zal zijn?
Hoeveel MP moet je hebben?
Goed teken dat je bij een crew wilt, maar dan is het belangrijk dat jij aangeeft hoe je ervoor staat en wat je wilt, dan zal er hier vanzelf wel een crew reageren denk ik, elke crew stelt namelijk andere eisen!
-
Ik kan pas vanaf maandag een crew joinen, heb nog maar weinig wedstrijden gespeeld maar zou het leuk vinden als ik een crew zou vinden,misschien een crew met niet zo heel veel eisen?
-
@jeanmarie45_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Ik kan pas vanaf maandag een crew joinen, heb nog maar weinig wedstrijden gespeeld maar zou het leuk vinden als ik een crew zou vinden,misschien een crew met niet zo heel veel eisen?
Daar heb je een goed punt, een crew kan het spel een stuk leuker maken!
Daarom is het goed om aan te geven hoe je ervoor staat en dan zal er hier wel een crew zijn die het wat vind!Daarnaast zou jezelf ook kunnen zoeken naar een leuke crew!
-
Looking for crew to join
-
Ik ben op zoek naar een crew!
-
Dhr Marsman is opzoek naar een leuke crew!
Rank: 976
Leeftijd: 25
Speel het spelletje alle meerdere jaren en vind het nu wel eens tijd voor een leuke crew.
Wie o wie kan mij op weg helpen?Gr David
-
@Dhr-Marsman_NL Wij zoeken nog leden, mits je interesse hebt
-
Welkom kerel! Hij is van ons mensen