Zoekt crew / nieuwe leden
-
Crew Vacature plaatsen.
Naast dat je de crewnaam en de link naar de crewpagina vermeld, geef je ook bepaalde eisen aan. Enkele voorbeelden hiervan zijn:- Aantal forumposts.
- Aantal punten.
- Favoriete club.
- Favoriete speler.
- Leeftijd.
- Nationaliteit.
Crew Zoeken.
Natuurlijk zijn er ook managers die juist een crew zoeken. Stel jezelf kort voor. Uiteraard kan je bepaalde eisen stellen aan een crew die je wilt. Enkele voorbeelden hiervan zijn:- Crewlevel
- Gemiddeld aantal punten
- Gemiddelde leeftijd
- Nationaliteit binnen de crew
- Positie op de crewranking
Aanvullende Regels.
-
Elke crew mag maximaal één keer per dag een Crew Vacature plaatsen, tevens mag men maar éénmalig per pagina een vacature plaatsen.
-
Elke manager mag zich maximaal één keer per dag aanbieden aan een crew, tevens mag men maar éénmalig per pagina zich aanbieden.
-
Topic is niet bestemd voor mensen met minder dan 25 ervaring!
Je zoekt pas een crew vanaf 25 ervaringsdagen. Houd je daar aan! -
Ga niet jezelf quoten, om zo meer response te krijgen.
Gebeurt het wel krijg je een forumban voor onnodig reageren (in principe ben je gewaarschuwd). -
Ga hier geen discussie voeren over iemand zijn advertentie.
Vragen stellen mag, maar probeer zoveel mogelijk buiten het topic te doen. Dus bijvoorbeeld op het crewforum of via PM. -
Onnodig reageren is minimaal 1 dag forumban.
Zeggen dat topic clean kan, even benadrukken dat iemand te weinig ervaring heeft of vragen waarom iemand crew gaat verlaten; allen voorbeelden van wat totaal niet nodig is! -
Geen halve advertenties plaatsen.
"[crewnaam] zoekt nog 1 lid", "Ik zoek een crew" of wil je me, PM me" en dat soort berichten zijn niet nodig. Geef wat meer informatie. (Link naar een plaatje, waar alles wel opstaat, is toegestaan). -
Geen Competitie Vacature's
Het plaatsen van vacatures om je competitie vol te krijgen is niet toegestaan. Daarvoor kan je managers per PM benaderen, je competitie open zetten, of een oproep plaatsen op je eigen competitieforum.
Let op: Er heeft een kleine wijziging in de aanvullende regels plaats gevonden. Dit omdat is gebleken dat sommige crews/managers erg vaak op één pagina posten (zie bijv 5x in 5 dagen). Vandaar de regel 1 aanbieding / vacature per pagina.
Waarschuwing: er zal streng opgetreden worden tegen spam en provocaties.
-
Bij Art of Soccer zijn we nog op zoek naar een paar leden die het leuk vinden om een paar keer per week op het forum te posten.
Zo kunnen we doorselecteren (2 inactieve leden vervangen). Dit jaar bestonden we tien jaar en we zijn het nog niet zat.Van de actieve leden zijn er 3 in de twintig, 1 in de dertig en 1 is vijftig. Wij zoeken dan ook het liefste leden van 20 jaar of ouder.
Wij bieden de mogelijkheid om Crewcup te spelen, huidig niveau Eredivisie A. Daarnaast is op ons forum altijd wel wat te bespreken over voetbal/sport.
Heb je interesse of wil je meer weten, je mag me altijd chatten / PM'en. -
Wij van The OSM Tigers zijn nog op zoek naar een nieuw lid!
Wat we van je verwachten:- Een gezellige actieve inbreng op ons crewforum
- Inzet voor de crew (deelname aan crewcompetitie, forumactiviteiten en initiatieven)
- 30.000 managerpunten en groeiende
- Leeftijd van 18+
Indien je aan een van de vereisten niet voldoet, dan is een uitzondering wellicht nog mogelijk… dus wil je lid worden van onze prachtige crew die al sinds 2006 bestaat? Twijfel dan niet neem contact op met een van onze leden!
-
[url]https://www.mupload.nl/img/ekgvk8pns5u.jpg[/url]
Forza Azzurri is op zoek naar nieuwe leden!
Wat wij verwachten:
- Actieve inbreng op ons crewforum.
- Meespelen in onze eigen crewcompetitie.
- Openstaan voor deelname aan de CrewCup.
- Een leuke, actieve en gezellige manager.
- Minimaal aantal managerspunten wat rond ons crewgemiddelde ligt.
Uitzonderingen zijn uiteraard altijd mogelijk.
Wat hebben wij te bieden?
- Gezellige groep managers
- Een vernieuwd en actief forum
- Crewcompetitie waarin de hele crew meespeelt
- 3 CrewCup plekken
- Crew met een top 20 ranking
Ben jij enthousiast geworden en wil jij onze crew komen versterken? Wacht dan niet en stuur een PM naar Icarus90 of reageer in dit topic!
-
Kom bij ons @Sam-08_NL
-
@Sjinne_4_ever_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Wij van The OSM Tigers zijn nog op zoek naar een nieuw lid!
Wat we van je verwachten:- Een gezellige actieve inbreng op ons crewforum
- Inzet voor de crew (deelname aan crewcompetitie, forumactiviteiten en initiatieven)
- 30.000 managerpunten en groeiende is gewenst, geen eis.
- Leeftijd van 18+
Indien je aan een van de vereisten niet voldoet, dan is een uitzondering wellicht nog mogelijk… dus wil je lid worden van onze prachtige crew die al sinds 2006 bestaat? Twijfel dan niet neem contact op met een van onze leden!
-
Bij Art of Soccer zijn we nog op zoek naar een paar leden die het leuk vinden om een paar keer per week op het forum te posten.
Zo kunnen we doorselecteren (1 inactief lid verwijderen) en groeien. Dit jaar bestonden we tien jaar en we zijn het nog niet zat.Van de actieve leden zijn er 3 in de twintig, 2 in de dertig en 1 is vijftig. Wij zoeken dan ook het liefste leden van 20 jaar of ouder.
Wij bieden de mogelijkheid om Crewcup te spelen, huidig niveau Eredivisie A. Daarnaast is op ons forum altijd wel wat te bespreken over voetbal/sport.
Heb je interesse of wil je meer weten, je mag me altijd chatten / PM'en. -
Forza Azzurri is op zoek naar nieuwe leden!
Wat wij van de nieuwe leden verwachten:
-Actieve inbreng op ons crewforum
-Meespelen in onze eigen crewcompetitie.
-Openstaan voor deelname aan de CrewCup.
-Een leuke, actieve en gezellige manager.
-Minimaal aantal managerspunten wat rond ons crewgemiddelde ligt.
-Uitzonderingen zijn uiteraard altijd mogelijk.Wat hebben wij te bieden?
-Gezellige groep managers
-Een vernieuwd en actief forum
-Crewcompetitie waarin de hele crew meespeelt
-3 plaatsen voor de CrewCup
-Crew met een top 20 rankingBen jij enthousiast geworden en wil jij onze crew komen versterken? Wacht dan niet langer en stuur een PM naar jimi_beasley_the_best: link text of reageer in dit topic!
-
Sinds kort weer actief aan het spelen! Wel zin in een gezellig crew om samen mee te spelen!
-
Ook wij van Golden Glory zoeken nog bereid willende actieve nieuwe leden.
-
Wij van The Legendary Titans zijn ook nog opzoek naar nieuwe leden.
Wij zijn een gezellige crew die ondanks het nieuwe forum toch nog actief zijn gebleven.Heb jij 20.000 punten en ben je actief? Stuur mij even een bericht en we maken er samen een leuke tijd van!
-
Ook nog belangrijk om te melden is wat wij te bieden hebben:
- 3 plaatsen in de crewcup
- Een crewcompetitie waar onze leden aan mee spelen
- Met regelmaat een crewbatlle waarin je mee mag spelen
- een actief vernieuwd forum
- een plek in een topcrew!
-
TOT zoekt nog nieuwe leden! Bij interesse neem contact met mij op.
Eisen:
- Actief op het forum
- Actief managen
- Interesse in deelname van enige crewactiviteiten: CrewCup, crewcompetitie et cetera.
The OSM Tigers
-
Beste allemaal
Hoewel ik niet 100% zeker ben of dit wel het juiste forum is om het te vragen, probeer ik het toch maar: Ik zou graag een crew willen joinen.
Ik ben een enthousiaste OSM-speler, die dagelijks actief is, en zo veel mogelijk zijn best probeert te doen om het maximale uit zijn team te halen.
Bijgevoegd zal ik een screenshot maken van mijn profiel, moge dit nodig zijn.
Mocht dit niet het juiste forum zijn om dit soort berichten te plaatsen, dan merk ik dat welBorkingDoge (Wessel)
-
@BorkingDoge_NL53
Zeker de goede plek om je zoektocht te starten. Crews willen vaak zien wat je in huis hebt, voordat ze je een plekje aanbieden. Voor de sterkste crews heb je nog wat weinig ervaring. Maar je kan eens informeren bij wat beheerders of je mee kan spelen met een crewcompetitie. Kijken welke leuk reageren, en waar je een goed gevoel bij hebt. Of je doet mee met de Kanarifuglene League. Daar is nu net een seizoen van gestart, dus dan moet je even geduld hebben tot de volgende ronde. Over een dag of 30-40 komt er hier weer een inschrijftopic op het forum. Als je daar goed presteert, speel je jezelf meteen in de picture. Succes -
Wanneer krijg ik te horen of ik kan joinen?
-
Looking for a active crew
-
Is er nog een crew op zoek naar een ervaren lid. Die de draad weer opgepakt heeft? Graag pb voor snelle reactie.