Zoekt crew / nieuwe leden
-
Crew 020 Zoekt ervaren managers / managers met enige ervaringen in het spelen van Duels / Crew Cups
Wat Zijn Onze Verwachtingen / Hoe staan we er momenteel voor
• Constant spelen van duels
• Medal Punten : +- 9000
• Divisie : Kampioene Divisie
• Vereiste Deelname aan onze Whatsapp Crew Chat / Duel Chat (communicatie)• Wij zijn nu 4 maanden bezig met het spelen van duels onderhand ook gestart met de Crew Cup als het mee zit zullen wij in een korte tijd de top 100 in gaan met de ervaren / actieve managers die wij hebben willen we doorpakken naar de hogere divisies toe hier hebben wij gemotiveerde managers voor nodig die hier een bijdrage aan willen leveren.
heb je interesse om onze crew te joinen kan je contact opnemen met : Carphunter79 , TheSavador , Machiko , De Gevierde Man
-
@thesavador_nl ik heb al 10 PM's gestuurd naar De Gevierde Man maar krijg geen reactie
-
@andy-vanmechelen_nl haha
-
Die heeft de rattenjacht niet overleefd
-
hahaha dat verklaart een hoop ouwe
-
@andy-vanmechelen_nl Is alleen even afwachten wanneer ze weer gaan hoppen maat.
-
Nee jij bent een heilige, andere crews zwart praten omdat ze bosscoins gebruiken in duels.. en mensen in je eigen crew die precies het zelfde doen met stadions afkopen met coins ! Nee dan ben je geloofwaardig ! Kneus
-
De grootste kneus hier ben jij.
Het erop gooien dat het privé niet allemaal lekker loopt en vervolgens na één dag NFS joinen.
Hierbij tijdens het lopende duel(tegen mij) leaven. Stand was op dat moment gelijk. Lekker je crewgenoten in de steek laten man
Waarschijnlijk een dag later weer joinen bij de volgende. Rattengedrag noemen we dat. -
@dennis-hijkoop_nl je kent me niet eens man , dus houd je verhalen over mijn privé leven voor je.. Je weet niet eens waar je over praat gast. Je moest eens weten allemaal… Dus als je niet weet waar je over praat gewoon je bek houden
-
@dennis-hijkoop_nl jij hebt helemaal gelijk. Van de één op de andere dag was hij vertrokken. Snel alles en iedereen blokkeren zodat we geen contact met hem kunnen opnemen. Kwestie van tijd voordat hij weer ergens anders aanklopt. Even tactieken overal op doen want anders is succes ver te zoeken.
-
Wat een kleuters hier.
-
@andy-vanmechelen_nl tuurlijk krijg jij geen reactie wat dacht jij dan? Enne wat is dat voor negatief gelul hier over mijn crewmaatjes?? Is dat nodig vraag ik me af?? Lekker met je eigen kutcrew bemoeien. Slaat werkelijk helemaal nergens op dit. Stelletje ezels hiero🥱
-
Even een slotje hierop tot jullie wat afgekoeld zijn.
-
Hop hop rattenjacht is weer open. Hier reageert de wel hahaha
Groningse neus
-
Hop hop daar is weer een ezel uit ze hok. Je vind het wel jammer he dat patrick bij je weg is. Hele traumas hiero tis maar een spelletje djezuss. Maar je praat veel poep jij kerel. Volgens mij heb ik hier nog berichten waar je om tactieken komt vragen in de kl dus dat je een echte ezel bent heb je nu wel bewezen. Met je boere pukkel neus. Beetje de mooie osm clown uithangen hier. Ga met.je lego spelen man
-
Sushi bezorger wat gebruik jij allemaal
Trek het je niet aan binnenkort gaat ratje via het riool er weer vandoor en duikt die vanzelf weer op.
-
This post is deleted!
-
Haha ik zal nog eens wat reageren