Zoekt crew / nieuwe leden
-
@Dhr-Marsman_NL We gaan er iets moois van maken! @Sjinne_4_ever_NL
-
Ben op zoek naar een crew. Vroeger veel gespeeld, paar jaar gestopt en nu met een nieuw accountant weer begonnen. Ben 22 jaar
-
Beste Crewmembers,
Ik ben nu geruime tijd actief op het OSM netwerk
Mijn gegevens
Totaal 1.335 wedstrijden
Winst 749 gelijk 236 verlies 350
Totaal 21.648 managerspunten
30 Archievements -
kies mij!!!!!!!!!!!!!!
-
Voor wie het nog niet wist:
Wij van The OSM Tigers zijn nog op zoek naar een nieuw lid!
Wat we van je verwachten:- Een gezellige actieve inbreng op ons crewforum
- Inzet voor de crew (deelname aan crewcompetitie, forumactiviteiten en initiatieven)
- Actief managen
- Leeftijd van 18+
Indien je aan een van de vereisten niet voldoet, dan is een uitzondering wellicht nog mogelijk… dus wil je lid worden van onze prachtige crew die al sinds 2006 bestaat? Twijfel dan niet neem contact op met Sjinne_4_ever (Ruud)!
-
Een van de betere jonge crews van OSM zoekt nog een aantal leden!Vind je OSM een tof spel en wil je graag in een crew zitten?
Is slap over voetbal en andere sporten lullen een hobby? Dan ben je hier op het juiste adres!Nieuwe leden moeten minimaal hebben:
Een vrije account voor de crew competitie
HA mag niet leeg zijnWij hebben binnen onze crew:
Crew Competitie met team loting
Crew Cup
Gezelligheid
CrewbattlesBen je geinteresseerd? Stuur mij een PM via OSM!
Mario (Managernaam Luis Felipe Scolarii)
Beheerder van MSL -
marcelenpatrick14_NL Dutch Usersreplied to Luis Felipe Scolarii_NL on last edited by marcelenpatrick14_NL
@Luis-Felipe-Scolarii_NL Beste crew,
Ik ben al een tijdje actief op OSM en ben nu wel toe aan een Crew! Heb jullie interesse in mij?
Dit zijn mijn gegevens!
Totaal 846 wedstrijden
Winst 606
Gelijk 88
Verlies 152
Totaal 20.511 managerspunten
33 ArchievementsIk heb je een PM gestuurd!
-
Goedenmorgen,
Na veel speel plezier lijkt het me leuk(er) om me aan te kunnen sluiten met mede fanatiekenlingen van dit spel. Zelf heb ik geen ervaring met het crewleven dus eigenlijk zoek ik een crew die mij de fijne kneepjes van het vak wilt leren.
Iets over mijzelf....
Naam: Frituurpannekes
Aantal manager punten: 63356
Plaats Ranking: 19465 ( ik heb rond de 12000 gestaan maar ben er een tijdje uit geweest.
Aantal slots vrij: 3Bij wie o wie kan ik terecht, wie kan ik versterken/helpen? ;D
Frituurpannekes
-
@Frituurpannekes_NL Wij zoeken nog leden. Indien je interesse hebt kun je mij een PM sturen. Dan hebben we het hier verder over. Enige info over jezelf & motivatie zou je me dan al kunnen sturen
-
Beste OSM spelers,
Same Vision heeft op het moment 2 plaatsen vrij voor 2 getalenteerde/ervaren OSM spelers.
Even kort over Same Vision:Wij zijn een aantal OSM managers die in een OSM crew het spelletje spelen.
Same Vision is een crew die al bestaat vanaf 10 10 2011, echter opgericht onder de naam SC.Änglarna.
SC Änglarna (angels) is de naam van de supportersvereniging van de Zweedse voetbalclub IFK Götheburg.
Na wat wisselingen en wijzigingen in de crew is er gekozen voor de huidige naam Same Vision.
Weer later met een kleine toevoeging : One crew , one vision.
Waarom deze naamswijziging , we willen niet specifiek met één club een binding hebben.
In onze crew graag een mix van leden die gewoon der eigen clubje willen supporteren , maar in crewverband als één naar buiten tredenMomenteel bezitten bij de 21e positie op de crew ranglijst en willen wij graag de stap zetten naar de top.
Om deze stap te kunnen zetten zijn wij nog opzoek naar 2 getalenteerde/ervaren managers die het spelletje door en door kennen.Een aantal vereisten:
•Beschikbaar voor de CrewCup mocht het nodig zijn
•Beschikbaar voor de Crew Competitie
•Een mooi overzicht zonder al te veel ontslagenHeb je na het lezen van dit bericht nou interessse?
Stuur dan even een PB naar mij op OSM zelf en plaats hieronder als reactie dat je mij bericht hebt.Met vriendelijke groet,
Bryan - J.Mourinho.NED
-
Zoeken crew
Hallo, ik ben nieuw op dit spel, mijn naam is Ciprian en ik ben 18 jaar, dat ben ik.
in totaal 94 wedstrijden H
Hij won 74
Punten Manager 8599
ranking 97,581
Als iemand geïnteresseerd in mij te wachten op een bericht -
Hey guys,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een crew, na een periode inactief te zijn geweest.
Ik heb hoogstwaarschijnlijk te weinig MP voor de meeste crews, maar heb wel behoorlijke statistieken.
Op mijn eerste slot 602 matchen gespeeld, waarvan bijna 500 gewonnen te hebben.
Ik ben een actieve manager, meerdere malen per dag actief, ik ben bereid me in te zetten voor de crew, en natuurlijk mee te spelen in de crewcups en fun te maken!Sir Ian
-
Mocht je geen reactie krijgen, probeer dan eens om crews te benaderen. Veel crews zoeken ook naar actieve managers, dus laat je geregeld zien op het forum, praat gezellig mee in de cafe's en wie weet...
-
[b]Illusions is nog op zoek naar leden[/b]
Wat zijn de eisen:
- Regelmatige activiteit op ons crew forum
- Account vrij voor de crew competitie
- Minimaal 15.000 MP op het HA
- Team managen op het HA
Wat hebben wij te bieden:
- Crew Level 5
- Crew Competitie + Team Loting
- Crew Cup (3 plaatsen)
- Gezelligheid
- Crewbattles
Ben jij degene die we zoeken dan horen we het graag via het forum of stuur mij of Jermit een PM.
-
Ik zit nog niet in een crew maar ik wil wel graag!
-
Ik wil graag bij een crew! Lijkt me leuk. Ik log 10 keer per dag in.
-
Ik wil als team TOP Den Haag meedoen
-
ik zou graag willen mee doen in the crew en mijn manager skills tonen aan de andere gekozen spelers
Alvast bedankt en veel geluk in jullie cariere ,
-
ik speel nog maar pas .ik wil wel in een crew.
gtz -
@J.Mourinho.NED_NL Kan ik in de crew komen, ik log dagelijks in en heb al mijn doelstellingen al bereikt