Team kiezen
-
Nu heb ik 1 kleine vraag nu speel ik op mijn eerste account competities van 10 clubs en neem ik zelf een ds 9 dan zie ik via de osm app precies die club die ik wilde maar via safari een andere en als ik me pc kijk ook. Dus nu heb ik Shelbourne een ds5 die ik dus niet heb gekozen...maar ja die competitie loopt nu al. Nu heb ik de volgende competitie Australie gekozen Central Coast Mariners ds 9 via de app staat deze ook. Maar kijk ik via safari of via de pc dan staat er Adelaide United club die ik niet heb gekozen???? hoe kan dit? en krijg ik nu wel Central Coast?
-
@Donkerblauw_NL
Hoi,
Dit is slechts een visuele bug op de webversie. Je zal gewoon het team gaan managen dat je gekozen hebt.
-
@FC-Eddie_NL OK ik hoop het. Alvast bedankt voor jou reactie
-
@Donkerblauw_NL
De data bevestigd dat je Central Coast Mariniers hebt gekozen. Overigens gaf de data van Gamebasics aan dat je voor dit seizoen toch echt Shelbourne had geselecteerd als team en geen DS9-team. Mocht je komend seizoen toch Adelaide United als team krijgen, meldt dit dan graag even.
-
@Donkerblauw_NL
Ik zie dat je nu Central Coast Mariniers aan het managen bent, dus bij deze kan dit topic gesloten worden.