SKHF Café
-
@henricktje_nl
Nog steeds 16k bosscoins die op moeten -
Zat donderdag nog terug in de trein vanuit de Arena en zag een jochie OSM spelen. Wilde bijna vragen of hij ook op de fora zat #lol.
-
@hap-slik-weg_nl Dat was ik :man_playing_handball_tone3: :person_lifting_weights_tone4:
-
@dominicm_nl Sinds wanneer woon jij in Apeldoorn ;)?
-
Dominic L
-
Bericht Annuleren? 'Annuleren'
Bericht Annuleren? 'Bevestig'
ooooh
-
@de-boterbloemen_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Godverdomme waar wordt Ajax uitgezonden waarom niet op RTL 7 fuck die hele James Bond mvg
@jip-huijs said in SKHF Café:
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Godverdomme waar wordt Ajax uitgezonden waarom niet op RTL 7 fuck die hele James Bond mvg
Fox Sports
Ook ziggo zendt het uit, een ook niet abbonees kunnen het gratis kijken via ziggo!
Ja daar was ik ook al achter gekomen
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
@henricktje_nl
Nog steeds 16k bosscoins die op moetenstop met bij kopen dan
-
@henricktje_nl said in SKHF Café:
Bericht Annuleren? 'Bevestig'
ooooh
Tja dat krijg je als je hersenloos ben ik snapte het meteen de eerste keer al oh ik ben zo geweldig en slim
-
@scheeftand_nl
Is nog allemaal van die achievements, kerel -
Je mag ook gewoon toegeven dat je lichtelijk verslaafd bent aan dit spel Tim. Je hoeft je er niet voor te schamen. Succes in de Eredivisie!!
-
@hap-slik-weg_nl Is dit Facebook? Maar het doet me altijd goed om te zien dat GS hier vrij consequent in is. Helaas is de intellectuele (progressief-)libertarische stroming veel te klein. Grootste deel van de mensen geeft geen fuck of papegaait het 'niets te verbergen'-bullshitargument, zeker omdat men 'bang' is voor terrorisme dat maar liefst 1 dode in 25 jaar veroorzaakt in Nederland, dus zullen zulke privacyschendingen nog veel vaker gaan voorkomen.
-
@dominicm_nl Dit soort nieuws laten ze express uitlekken zodat wij denken dat zij deze gegevens bij die OV instantie op moeten vragen in plaats van dat ze gewoon via onze interne chip controleren waar wij geweest zijn.
-
@dominicm_nl Hoezo FB? Meest schrijnend is nog wel het niet raadplegen van OvJ
-
@sirclitjeslikker_nl Interne chip als in die van de kaart of een 1984 reactie? Die gegevens zijn toch ook niet van de DUO?
-
@hap-slik-weg_nl Omdat je me tagt bij een nieuwsbericht
-
@dominicm_nl Oh zo #lol. Naja was wel benieuwd naar je mening, meende mij vaag te herinneren dat je privacy wel interessant vond.
-
Die leak van de Amsterdamse suikerspiegelmoslim ook al gezien trouwens? Blijkbaar was het algemeen bekend bij het Parool, maar stilgezwegen.
-
@hap-slik-weg_nl Las er wat van ja. Diezelfde avond meldde de politie al dat hij onwel was geworden. Ik geloof niet dat de politie binnen een uur een complot bedenkt dat door iedereen gevolgd wordt om een terreuraanslag te verhullen. Daarom zou zijn identiteit inderdaad niet relevant zijn, en zou je juist onrust voeden als je 'm bekendmaakte (want het is een enge moslimnaam). Maar ik ken de ins en outs van de zaak niet, volgens mij zijn bepaalde zaken best fishy daaraan