SKHF Café
-
@gna-gna-gna_NL Waarom is er niet gekeken naar activiteit op het oude forum? Ik denk dat onze crew een van de actiefste forums had. Ook qua bezoekers. Ook zaten we midden in een quiz wat nu niet meer door kan gaan..
-
Wat een tyfusupdate is dit weer
-
@gna-gna-gna_NL Oke.
-
@MartijnFC_NL Je kan ook aanvragen nog steeds! CS beoordeelt het gewoon. Als je aan 1 criteria niet voldoet kun je nog steeds topic krijgen. Daarnaast voor een spel of toernooi hoef je niet die levels te zijn. Als dat niet duidelijk aangegeven is tell me want dan verander ik dat.
-
@gna-gna-gna_NL Dat kon ik er niet duidelijk van maken. Dus Crew Staff een pm sturen?
-
@MartijnFC_NL Jep
-
En hoe kan je via het forum terug naar het managergedeelte?
Komt het crew in/uit overzicht niet terug zoals je voor 3.0 had? Dat je kan zien wie in welke crews gaat of vertrekt.
-
Je zou al gaan denken dat die Derwort OSM opzettelijk wil kapotmaken.
-
En wat bedoelen ze met bijvoorbeeld <1> ??
-
@Furrax_NL Je kan een post liken of disliken
-
Aah dat bedoelen ze dus met je reputatie in je profiel?
-
@Furrax_NL ja dus veel posten, krijg je er vast veel!
-
@Philipp-Haastrup_NL said in SKHF'16 Café:
Wat een tyfusupdate is dit weer
-
En ik kan ook met dit account op de Engelse fora posten. Wil dit dus zeggen dat je niet meer kan posten met je Engelse ofm account?
-
@MartijnFC_NL Oude forum is nog bereikbaar, staat beschreven in het Updates-forum.
-
@Harry-Poon Luuk. Kan je bovenstaande post eens beantwoorden en komt het in en uit overzicht terug zoals je voor 3.0 had? Toen kon je zie wie kwam en ging bij crews. En hoe kom je terug via het forumgedeelte naar het managergedeelte?
-
Wel een grondige wijziging, dat kan niet ontkend worden.
Delen we een deel van het forum met het Engelstalige OSM of wordt dat nog veranderd?
De emoticons doen het ook nog niet helemaal goed lijkt het
Voordeeltje is wel dat ik op het oude forum net een ban had gekregen van drie dagen die nu is vervallen op het nieuwe forum
-
#lol maak het anders nog onoverzichtelijker dan het al was
-
@Bjorn2321_NL zelfs dat lukt me niet meer, aangezien je niet meer naar beneden kunt scrollen... dat oude forum werkt dus voor geen meter meer.