SKHF Café
-
Afgesproken knul!
-
Ewa niffeeeuuuws
-
@suiz-luárez_nl said in SKHF Café:
Als ik later miljonair ben koop ik OSM 1.0 van Derwort en dan zet ik het weer online, goed? Nog wel een jaar of 10 wachten
doen dan 2.0 dat was de beste versie, vooral dat weer lekkere gezeik dat je je scout opent en dat iemand anders jouw scout speler kocht hahaha
-
@kagchelland_nl
Voelt wel als een geval van #Me Too -
@dave-jansen_nl We kunnen ook 1.0 én 2.0 doen, mag je zelf bepalen welke je doet, het lijkt sowieso wel op elkaar. We kunnen dan ook een paar mongolische dingen zoals van die scout er nog uithalen. Wat me ook wel tof lijkt is om dan met de selecties van vroeger te spelen, Ronaldinho en zo.
-
Ohja en gratis PSK voor iedereen, geen pay-to-win-bullshit
-
Ohja en Harrie Gommans wordt moderator maar zonder tools, iedereen mag hem pesten
-
En Just Relax terug op de eerste pagina v/d crewranglijst!
-
Ohja en gratis PSK voor iedereen, geen pay-to-win-bullshit
PSK was de shit had toen meer dan 1000 PSK gefixt alleen door filmpjes.
gewoon 10 tabbladen open en 10 filmpjes openen en klikken maar.had in een half uurtje zo 70 PSK kaarten erbij geroggeld haha
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
@dave-jansen_nl Nooit gedaan.
Toen de enquêtes er nog waren had ik vaak rond de 120 SK om te veranderen naar 80 PSK. Kon je twee maanden verder ermee.ja maar uiteindelijk kostte het niks en kon je gewoon spelen
-
Allerjezus wat een activiteit, voor dit forum dan
-
Ohja en Harrie Gommans wordt moderator maar zonder tools, iedereen mag hem pesten
Niels dan als 2e moderator? Die gebruikt zijn tools toch niet.
-
Nee Kay .
-
Lel
-
Amai SKHF café pfuuuu wat een tijden
-
@studfuta5_nl said in SKHF Café:
Amai SKHF café pfuuuu wat een tijden
Hé zat jij niet bij ons in de crew ofzo