SKHF Café
-
@suiz-luárez_nl said in SKHF Café:
Ohja en gratis PSK voor iedereen, geen pay-to-win-bullshit
psk was echt hinderlijk man. doe maar gwn bosscoins dan. was veels te lui voor al die enquetes
-
@bringdaruckus_nl wordt dan gewoon ingesteld dat iedereen de voordelen van psk heeft, geen gezeik meer
-
@scheeftand_nl Via osm.nl op het schild klikken links naast je managernaam.
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl Via osm.nl op het schild klikken links naast je managernaam.
oh verrek daar staat het dus bedankt Furrax
-
ANYBODY HOME????!!!!
-
Het is wel een beetje inactief hier zeg... Is dit wat Derwort wilde?
-
Ben erg benieuwd of de omzet van OSM is gestegen door dat hele pay-to-win-systeem dat zonodig moest komen omdat Derwort nog een extra jacht wilde, als we kijken naar de activiteit op de fora zou je zeggen van niet.
-
Als je er vanuit zou gaan dat de 10 mensen die het forum bezoeken het totaal aantal managers is dat OSM speelt, wordt het inderdaad een lastig verhaal. Het is aan jullie of jullie denken dat dit inderdaad het maximaal aantal managers is dat OSM speelt.
-
@fc-eddie_nl Nee dude maar ik vergelijk het met de activiteit op de fora vroeger, toen kwam misschien ook maar 1% van de spelers op de fora.
-
@suiz-luárez_nl
Niets mis mee, zo'n jacht -
klopjacht
-
Het Jachtseizoen.
-
Ben erg benieuwd of de omzet van OSM is gestegen door dat hele pay-to-win-systeem dat zonodig moest komen omdat Derwort nog een extra jacht wilde, als we kijken naar de activiteit op de fora zou je zeggen van niet.
Ik ben er van overtuigd dat het verdienmodel op deze manier veel beter is (meer inkomsten). Het is ook een beetje naïef om te denken dat dat groepje forumbezoekers belangrijker is. Baal er wel van, vond het altijd wel leuk om door de fora te klikken en lezen, nu is het poep.
-
En dat spelletje was vroeger ook best lachen toch, dat is ook weg
-
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
Ik ben er van overtuigd dat het verdienmodel op deze manier veel beter is (meer inkomsten). Het is ook een beetje naïef om te denken dat dat groepje forumbezoekers belangrijker is. Baal er wel van, vond het altijd wel leuk om door de fora te klikken en lezen, nu is het poep.
ik ook. Ben meer benieuwd hoe groot de stijging is.
-
Er is aangekondigd dat ze de cijfers hiervan bekend zullen maken. Naar verwachting zijn ze in 2019 klaar met de voorbereidingen van deze publicatie! @Administrator_NL
-
Ik betaal iig niet meer sinds de invoering van bosscoins
-
[link]
(link url) -
Ik betaal ook niet voor bosscoins.