SKHF Café
-
niet zo agressief vriend.
meeste kinderen weten genoeg en dat is meer dan geen fuck.
heeft gewoon te maken met het plaatsen en te wonen stellen van de gekleurde medemens en dat is idd meer rond de Randstad.
Vind dat Dokkum het goed heeft opgelost.
Maar ja morgen vertrekt de boot weer, hopelijk stappen er meer pieten op dan er aan kwamen.
fijne avond, ik ben darten.
-
kinderen zitten rond jouw niveau ongeveer, logisch dat je ze serieus neemt
-
Gelul...
Sterker nog 'hier' in Rotterdam-Zuid, is een gedeelte van de wijk 'zwart', laat daar nou juist Sinterklaas met ZWARTE Piet komen.
Op een school waar misschien alleen nog een verdwaalde lerares blank is..Het is meer grachtengordel gelul, in Rotterdam (En dat zie je dus ook op Aruba en Curacao) is al dit gezeik niet..Ook niet vanuit de 'gekleurde' bevolking..Welke juist tegen de roetveeg en dat soort slappe aftreksels is..
Discussie voor de discussie..gewoon geen podium geven is er niks aan de hand ook...maarja..De gemiddelde Nederlander en de MSM....tsja..
-
-
@l-r-van-kessel_nl Apart dat je zwarte mensen ziet als één homogene gemeenschap die overal hetzelfde over denkt. Zou een beetje gek zijn als je zoiets over blanke mensen zou zeggen, niet? Ook knap dat je weet wat ze allemaal vinden. Ik zal je een geheim verklappen. Sommige zwarte mensen zijn voor zwarte piet, sommige zijn tegen. In die zin zijn het net mensen.
-
Ik heb al met zes e-mailadressen gestemd voor de top 2000, nog vier te gaan!
-
6 december! Het is gelukt! Meer dan ééns jeukten mijn handen om op die debielen op Facebook te reageren omtrent die hele pietendiscussie maar gewoon een keertje NIET gedaan #king
-
Hoi jongens, is het nog relevant dat roetveegpiet eigenlijk historisch gezien meer raakvlakken heeft met de vooroorlogse traditie van Sinterklaas en de 'Zwarte Piet' meer een naoorlogse uitvinding van het Meertens Instituut in een poging Nederlands erfgoed vast te leggen en te promoten?
Nee zeker? Njah mjah groetjes dan maar weer.
-
Dat je Uberhaupt nog reageert, nadat je zelf zegt : 'zeker buiten de randstad worden veel zwarte mensen volgens mij weleens 'zwarte piet'genoemd door kinderen' ....
Heb je nog betere oren dan de goedheiligman als je dat allemaal zo goed zeker lijkt te weten volgens jou..2 delen die dan weer niet samengaan in één zin..Zeker en volgens mij..Enought said...Om ook nog even in te gaan op je reactie, ben ik benieuwd waaruit je interpreteert dat ik het over een gemeenschap heb met allemaal dezelfde mening?
Aangezien ik juist het verschil aankaartte mbt de 'zwarte' buurten (bevolking 85% gekleurd) en grachtengordel geleuter (15% gekleurd)...Dat het in de 'zwarte' buurten juist een Ouwe vent met zwarte pieten is zoals we die kennen en het grachtengordel geleuter er juist wel problemen mee heeft...@ DominicM (of Robert , weet niet hoe je liever genoemd word ;-)) hoeveel € verdien jij?
-
@l-r-van-kessel_nl Waarom is inkomen relevant dan? XD
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Gelul...
Sterker nog 'hier' in Rotterdam-Zuid, is een gedeelte van de wijk 'zwart', laat daar nou juist Sinterklaas met ZWARTE Piet komen.
Op een school waar misschien alleen nog een verdwaalde lerares blank is..Het is meer grachtengordel gelul, in Rotterdam (En dat zie je dus ook op Aruba en Curacao) is al dit gezeik niet..Ook niet vanuit de 'gekleurde' bevolking..Welke juist tegen de roetveeg en dat soort slappe aftreksels is..
Discussie voor de discussie..gewoon geen podium geven is er niks aan de hand ook...maarja..De gemiddelde Nederlander en de MSM....tsja..
In Rotterdam zie je dit niet... In Spangen is zwarte piet de buurt uitgejaagd.
-
Volgens mij is domi eeuwige studentje
-
heb het eerder over jouw golf lengte, nu speel je de bal weer naar mij?
Je lijkt wel een papegaai .gelukkig, het feest is weer voorbij.
Op naar het volgende volks feest.
-
@oioihillegom_nl said in SKHF Café:
heb het eerder over jouw golf lengte, nu speel je de bal weer naar mij?
Je lijkt wel een papegaai .gelukkig, het feest is weer voorbij.
Op naar het volgende volks feest.
Vuurwerkdiscussie?
-
Op Zuid toch juist weer wel zoals ik hier ook aanhaal..Spangen is nog nooit een goede hond vandaan gekomen...
-
@l-r-van-kessel_nl Ik verdien 13 euro per uur en werk 30 uur per week, naast een fulltimestudie. Geen idee wat je implicatie was met die vraag, maar ik doe er meer voor dan een paar vraagjes beantwoorden bij Lotto Weekend Miljonairs
-
-
Lol, volgende racisme ding is gevonden. De huidkleurige BH.
-
Over vuurwerk hoeft er geen discussie te zijn.
gewoon zoveel mogelijk halen en een mooi feestje van maken.
-
''in Rotterdam (En dat zie je dus ook op Aruba en Curacao) is al dit gezeik niet''
spangen hoort gewoon bij rotterdam, ook als dat even niet zo goed voor je argument uitkomt