SKHF Café
-
Partij van de Dieren is belangenverstrengeling. De man van mevrouw Thieme heeft de 'vegetarische slagerij' en elke belastingverhoging voor vlees of sturing richting veganisme is puur eigenbelang. Zakkenvullerij!
-
@kagchelland_nl Mwoah ik denk dat het in het begin zeker wel een idealisme is geweest. Op dit moment zit er idd enige belangenverstrengeling.
-
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
Partij van de Dieren is belangenverstrengeling. De man van mevrouw Thieme heeft de 'vegetarische slagerij' en elke belastingverhoging voor vlees of sturing richting veganisme is puur eigenbelang. Zakkenvullerij!
De man van Thieme is jager
-
mja soit. De vrouw van Wilders is Hongaar
-
Uhhh Thieme heeft geen man meer;p
-
@scheeftand_nl 50plus en PvdD beide partijen die er maar voor een kleine doelgroep zijn en schijt hebben aan wat alles moet kosten.
Daarbij Henk Krol en Maianne Tieme? Kom op. -
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
@bjorn2321_nl said in SKHF Café:
@hap-slik-weg_nl is ook mijn probleem met zowel SP, PVV als FVD. Ze zijn zo tegen de overige/gevestigde partijen dat ze nooit een coalitie gaan vormen. Los van het feit dat ik nooit van mijn leven SP of PVV zou stemmen.
Vind Baudet meestal goed overkomen en vaak zinnige dingen zeggen, maar tegelijk zijn sommige standpunten compleet tegen mijn principes.
Verder is de versnippering van het politieke landschap ook iets wat Nederland niet helpt, een drempel als in Duitsland (minimaal 5% = 7,5 zetel) zou al helpen. Zijn we meteen van idiote partijen als DENK, PvdD, SGP en 50plus af.
Pardon? PvdD en 50 Plus idiote partijen? Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd verder??? Verder: SGP is in principe een idiote partij, maar Elbert Dijkgraaf is een held. En wil je de partij DENK alsjeblieft gewoon nooit meer benoemen en volledig negeren? Onze Tweede Kamer heeft 12 partijen en 147 zetels.
Als je ons land naar de klote wilt helpen moet je de PvdD en 50 plus laten regeren! garantie op mislukking
-
Precies. Dat is hoe domme mensen als jullie denken. Als je de aarde naar de klote wil helpen moet je vooral NIET op de PvdD stemmen. Oh ja en er is nog iets: Jullie hebben helemaal niks te willen. Jullie maken jullie misschien niet druk om de aarde, de natuur en alle dieren, maar alle dieren maken zich er wel druk om. Dierenleed is het grootste probleem op aarde en de PvdD schijnt de enige te zijn die dat in ziet. De rest maakt zich alleen maar druk om geld en andere bullshit. We kunnen ook allemaal in grotten of bossen gaan wonen en als holbewoners gaan leven dan is er niemand die zich druk maakt om geld. Oké, dat slaat natuurlijk nergens op. We willen allemaal liever leven zoals mensen. Maar daar komt een heleboel dierenleed bij kijken en mensen zijn te dom en/of arrogant om dat te zien, zich daar druk om te maken.
Nou dat was het prachtige verhaal van professor dokter Scheeftand. Nog vragen? Ik heb overal een antwoord op.
-
Welk dierenleed bedoel je precies?
Mensen die dieren mishandelen kun je mijns inziens gewoon keihard straffen. Als je het hebt over veeteelt zoals zuiverproductie, vleesproductie of verwaarding zoals ledereren huiden en/of productie van petfood: Totaal ander verhaal -
Fuck TTIP en fuck CETA #nexit :man_biking_tone3:
-
Dieren zijn er voor menselijk gebruik.
#trektjasmetdikkebontkraagaanomnaardekfctegaan.
-
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
Welk dierenleed bedoel je precies?
Mensen die dieren mishandelen kun je mijns inziens gewoon keihard straffen. Als je het hebt over veeteelt zoals zuiverproductie, vleesproductie of verwaarding zoals ledereren huiden en/of productie van petfood: Totaal ander verhaalTotaal hetzelfde verhaal natuurlijk. Ik heb het natuurlijk over allebei. Dat is namelijk het grootste probleem in heel de wereld. Geen oorlog, armoede, of whatever. Maar jij, Leroytje, zal der wel eentje zijn die dat niet inziet en ook nooit in gaat zien. Simpelweg omdat je jezelf en je medemens belangrijker vindt dan andere wezentjes op aarde.
Kijk binnen de mensenwereld is oorlog, armoede, etc. wel het grootste probleem natuurlijk. Mja we zijn niet alleen op aarde. En het domme argument dat mensen belangrijker zouden zijn dan ANDERE dieren (mensen zijn ook dieren) slaat natuurlijk nergens op.
Uiteindelijk zou de wereld er natuurlijk een heel stuk beter op worden als we 1,3 miljard Chinezen en 1,5 miljard moslims doodmaken. Man dat zou een hoop ellende in de wereld besparen.
-
Leuke poging, but don't feed the troll
-
Nee alleen die laatste alinea is trololololol. Mja uiteindelijk is het natuurlijk wel waar.
-
Troll of gewoon dom? ik ga voor het laatste
-
Wilders!
-
@bringdaruckus_nl said in SKHF Café:
Dom zeker niet dat geldt alleen maar jou, Leroy, Boterbloempie, en vast nog meer veel op dit forum.
-
@scheeftand_nl Ik vid dom een underrated woord. Ik ben graag dom
-
Precies. Dat is hoe domme mensen als jullie denken. Als je de aarde naar de klote wil helpen moet je vooral NIET op de PvdD stemmen. Oh ja en er is nog iets: Jullie hebben helemaal niks te willen. Jullie maken jullie misschien niet druk om de aarde, de natuur en alle dieren, maar alle dieren maken zich er wel druk om. Dierenleed is het grootste probleem op aarde en de PvdD schijnt de enige te zijn die dat in ziet. De rest maakt zich alleen maar druk om geld en andere bullshit. We kunnen ook allemaal in grotten of bossen gaan wonen en als holbewoners gaan leven dan is er niemand die zich druk maakt om geld. Oké, dat slaat natuurlijk nergens op. We willen allemaal liever leven zoals mensen. Maar daar komt een heleboel dierenleed bij kijken en mensen zijn te dom en/of arrogant om dat te zien, zich daar druk om te maken.
Nou dat was het prachtige verhaal van professor dokter Scheeftand. Nog vragen? Ik heb overal een antwoord op.
Heb je voordat je de stukjes op deze pagina schreef 5 flessen wodka opgezopen?
Daarnaast denk de PvdD alleen maar aan dieren en derest vergeten ze. dus hoop dat nooit mee te maken! -
@bringdaruckus_nl said in SKHF Café:
Dom zeker niet dat geldt alleen maar jou, Leroy, Boterbloempie, en vast nog meer veel op dit forum.
Dank voor het compliment!