SKHF Café
-
Leuke poging, but don't feed the troll
-
Nee alleen die laatste alinea is trololololol. Mja uiteindelijk is het natuurlijk wel waar.
-
Troll of gewoon dom? ik ga voor het laatste
-
Wilders!
-
@bringdaruckus_nl said in SKHF Café:
Dom zeker niet dat geldt alleen maar jou, Leroy, Boterbloempie, en vast nog meer veel op dit forum.
-
@scheeftand_nl Ik vid dom een underrated woord. Ik ben graag dom
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Precies. Dat is hoe domme mensen als jullie denken. Als je de aarde naar de klote wil helpen moet je vooral NIET op de PvdD stemmen. Oh ja en er is nog iets: Jullie hebben helemaal niks te willen. Jullie maken jullie misschien niet druk om de aarde, de natuur en alle dieren, maar alle dieren maken zich er wel druk om. Dierenleed is het grootste probleem op aarde en de PvdD schijnt de enige te zijn die dat in ziet. De rest maakt zich alleen maar druk om geld en andere bullshit. We kunnen ook allemaal in grotten of bossen gaan wonen en als holbewoners gaan leven dan is er niemand die zich druk maakt om geld. Oké, dat slaat natuurlijk nergens op. We willen allemaal liever leven zoals mensen. Maar daar komt een heleboel dierenleed bij kijken en mensen zijn te dom en/of arrogant om dat te zien, zich daar druk om te maken.
Nou dat was het prachtige verhaal van professor dokter Scheeftand. Nog vragen? Ik heb overal een antwoord op.
Heb je voordat je de stukjes op deze pagina schreef 5 flessen wodka opgezopen?
Daarnaast denk de PvdD alleen maar aan dieren en derest vergeten ze. dus hoop dat nooit mee te maken! -
Dom zeker niet dat geldt alleen maar jou, Leroy, Boterbloempie, en vast nog meer veel op dit forum.
Dank voor het compliment!
-
@de-boterbloemen_nl complete onzin, maar ik had van jou ook niet verwacht dat je verder zou kijken dan de naam van een partij
-
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
Natuurlijk ben je dom. Wat denk je wel niet. Accountmanager zijn bij een vleesbedrijf
-
Ik denk ook dat hij serieus is ja.
-
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
Oh oké vandaar.
-
@de-boterbloemen_nl said in SKHF Café:
Precies. Dat is hoe domme mensen als jullie denken. Als je de aarde naar de klote wil helpen moet je vooral NIET op de PvdD stemmen. Oh ja en er is nog iets: Jullie hebben helemaal niks te willen. Jullie maken jullie misschien niet druk om de aarde, de natuur en alle dieren, maar alle dieren maken zich er wel druk om. Dierenleed is het grootste probleem op aarde en de PvdD schijnt de enige te zijn die dat in ziet. De rest maakt zich alleen maar druk om geld en andere bullshit. We kunnen ook allemaal in grotten of bossen gaan wonen en als holbewoners gaan leven dan is er niemand die zich druk maakt om geld. Oké, dat slaat natuurlijk nergens op. We willen allemaal liever leven zoals mensen. Maar daar komt een heleboel dierenleed bij kijken en mensen zijn te dom en/of arrogant om dat te zien, zich daar druk om te maken.
Nou dat was het prachtige verhaal van professor dokter Scheeftand. Nog vragen? Ik heb overal een antwoord op.
Heb je voordat je de stukjes op deze pagina schreef 5 flessen wodka opgezopen?
Daarnaast denk de PvdD alleen maar aan dieren en derest vergeten ze. dus hoop dat nooit mee te maken!Nee ik drink geen alcohol.
Nee de PvdD denkt niet alleen maar aan dieren, maar voor de rest hebben ze wel alleen maar kut standpunten. -
@sirclitjeslikker_nl said in SKHF Café:
Ik denk ook dat hij serieus is ja.
Natuurlijk ben ik serieus. Omdat alles wat ik zeg waar is en je dat begrijpt en snap als je een beetje nadenkt.
-
@dominicm_nl said in SKHF Café:
@de-boterbloemen_nl complete onzin, maar ik had van jou ook niet verwacht dat je verder zou kijken dan de naam van een partij
Haha, ik zet het wat scherp neer maar het klopt wel, daarnaast ben ik er van overtuigd dat ik meer standpunten en partij programma’s ken dan dat jij ze kent!
Maar als je denkt mij te kennen hoor ik graag van je wat voor persoon je denkt dat ik ben? Zullen we beginnen met opleiding en werk en leeftijd enz?
-
Oh ja hoor, ik studeer politicologie. Dus blijf me vertellen dat je meer weet van politieke partijen dan ik. -
@dominicm_nl said in SKHF Café:
Oh ja hoor, ik studeer politicologie. Dus blijf me vertellen dat je meer weet van politieke partijen dan ik.Ik heb rechten gestudeerd maar er zijn ook genoeg mensen die meer van juridische zooi weten dan ik
-
Tja, hij vond opleiding blijkbaar relevant in deze discussie. Kan ook wel zeggen dat ik mbo putjesschepper niveau 4 studeer
-
Wat stem jij eigenlijk Domi? Voor zover je je denkwijze hier deelt vind ik het moeilijk om je aan een partij te linken
-
Boterbloemen is rechts geloof ik