SKHF Café
-
Zeker niet tegenstrijdig, dat zeg ik ook niet. Júíst belastingverlaging zodat je geen potjes meer nodig hebt en gewoon zelf je rekeningen kunt betalen. Die noodzakelijke kosten kun je zelf dragen als je meer overhoudt.
Of je dat oplost met een hogere belastingvrije voet...ook prima. Ik ben verbaasd dat iedereen het maar prima vindt om zo veel belasting af te dragen. Natuurlijk doe je dat om de samenleving in stand te houden en de levensstandaard in Nederland zo goed te houden als die nu is, maar waar houdt het op? Dat doelloos rondpompen van geld zeker op basis van een aangifte van een jaar ervoor, is een topvoorbeeld waarin belastingheffing is doorgeslagen.
Laten we mensen hun eigen boontjes doppen en, als het nodig is, helpen bij echte nood. Denk aan de schuldsanering, persoonsgebonden budget en andere initiatieven. Kappen met toeslagen die betaald worden uit ingehouden salaris.
Dat argument over 'andere zaken waarop bezuinigd kan worden' kun je in elke politieke discussie gebruiken, niet echt relevant mijns inziens. Ik wil gewoon niet dat de helft van mijn centen wordt ingehouden. Die enge linkse partijen zien dat graag 60% of 70% worden want dat is 'eerlijk'.
-
@bringdaruckus_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
@bringdaruckus_nl Oh dat wil ik ook wel los zien. Anders heb je er als werkende profijt van en als oudere/student dikke pech, dat is niet de bedoeling.
het gaat mij er om dat je je eigen boontjes kunt doppen, niet tien handreikingen van de overheid nodig hebt. Dat is voor mensen in de schuldsanering.
@dominicm_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl Klopt in principe wel. Het belangrijkste verschil tussen de SP en de andere partijen is dat de SP de oorzaak van alle problemen in de wereld erkent: neoliberalisme. Je kunt problemen pas oplossen als je de grondslag kent en dat lijkt alleen de SP te doen.
Ja en de PvdD erkent het grootste probleem in de wereld: dierenleed. Zij zien ook wel de oorzaken hoor maar kunnen er, net als de SP, zeker wereldwijd, weinig aan doen.
#lol
Wat lach je, Leroytje???
Leroy lacht omdat hij als accountmanager weer een hele partij plofkipjes heeft verkocht
Oh... Nou... Daarom is Leroy dus hersenloos zoals zovelen hierzo.
-
@scheeftand_nl Ha knul, lees mijn post (reactie op Delano) eens gauw. Ga graag de discussie met je aan. Benieuwd hoe feitelijk al die wijsheid van je is.
-
@scheeftand_nl Ha knul, lees mijn post (reactie op Delano) eens gauw. Ga graag de discussie met je aan. Benieuwd hoe feitelijk al die wijsheid van je is.
Hou dan maar snel op, hebt scheeftand nog nooit een een goed onderbouwde en nuttige uitspraak kunnen betrappen...
-
-
@kagchelland_nl Dat je al op 'm reageert wordt ie geil van.
-
who the hell is Delano
-
@de-boterbloemen_nl said in SKHF Café:
Hou dan maar snel op, hebt scheeftand nog nooit een een goed onderbouwde en nuttige uitspraak kunnen betrappen...
beter lezen dan
-
-
@henricktje_nl said in SKHF Café:
@kagchelland_nl Dat je al op 'm reageert wordt ie geil van.
Hey henricktje
-
who the hell is Delano
ik ben delano
-
#lol precies
Al is plofkip een verzonnen naam door het groepje enge linksmenschen zoals wakker dier, beter leven en pvdd. Dat is namelijk geen ras. Het is wel een snelgroeiend ras, net zoals die 'nieuwe standaard kip' trouwens. Die maar 10 dagen langer leeft XD
Zij noemen het plofkip, wij noemen het milieukip, omdat die kip veel minder carbon footprint achterlaat (en dus minder belastend voor het milieu is) dan die beter leven of nieuwe standaard onzin.
Dit jaar bijna 6 miljoen kilo verkocht #king
deze reactie dus
-
#lol precies
Al is plofkip een verzonnen naam door het groepje enge linksmenschen zoals wakker dier, beter leven en pvdd. Dat is namelijk geen ras. Het is wel een snelgroeiend ras, net zoals die 'nieuwe standaard kip' trouwens. Die maar 10 dagen langer leeft XD
Zij noemen het plofkip, wij noemen het milieukip, omdat die kip veel minder carbon footprint achterlaat (en dus minder belastend voor het milieu is) dan die beter leven of nieuwe standaard onzin.
Dit jaar bijna 6 miljoen kilo verkocht #king
deze reactie dus
Oh die reactie, dat vond ik een beetje een onzinnige reactie dus ben er niet op ingegaan. Maar op verzoek van mijn grote vriend Leroy zal ik dat nog wel doen... Later vandaag.
-
who the hell is Delano
ik ben delano
Hoi Delano ik ben Stefan.
-
En ik ben Royston
-
@scheeftand_nl beter interpreteren dan.
-
Keizer en Dennis ontslagen, grappig
-
@kagchelland_nl Ben vooral blij dat Hennie weg is. Op zich jammer voor Keizer het leek beter te gaan, maar die vent heeft zo'n matig wisselbeleid, dat kost hem nu de kop na de zoveelste uitschakeling door wissels.
-
@hap-slik-weg_nl said in SKHF Café:
@kagchelland_nl Ben vooral blij dat Hennie weg is. Op zich jammer voor Keizer het leek beter te gaan, maar die vent heeft zo'n matig wisselbeleid, dat kost hem nu de kop na de zoveelste uitschakeling door wissels.
Inderdaad, had gewoon orejuela voor Frenkie gedaan. Dan hoefde je maar een keer te schuiven met Veltman. En huntelaar voor kluivert.