SKHF Café
-
Kan iemand mij een linkje sturen of uitleg geven wat er met de crews is gebeurd? Wat een waslijst aan crews met maar 1/2/3 leden.
-
@brikan555_nl nee
-
@kagchelland_nl thanks man bro
-
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
@bringdaruckus_nl Rustig aan hoor.
tja jij begon erover. anders was het me niet eens opgevallen
-
@bringdaruckus_nl Ach, niks aan de hand. Viel mij ook op.:p
-
bitchess
-
Laatste post 4 dagen terug...man man man
-
Nieuwjaarsschoonmaak in het café...of iedereen heeft het te druk met Crypto..;-)
-
Ik ben er voor je Lerra!
-
Over paar weken is dit account 10 jaar oud yeah!
-
@sirclitjeslikker_nl Ik niet
-
Ach straks is het hier weer gekkenhuis als het voetbal weer begint. Klassiekertje, denk dat we Feyenoord echt een heel vies hard pak op de broek gaan geven.
-
@sirclitjeslikker_nl In Suárez-tijden waren er al 30 pagina's gevuld voordat de Klassieker begonnen was, nu mogen we blij zijn met 3 posts na afloop, rip OSM
-
Als Feyenoord wint stroomt het gewoon weer vol hoor
-
Dat gebeurt maar eens in de 20 jaar gemiddeld
-
Als Feyenoord wint XD
Wij gaan vol voor de Champions League
oh..
-
Eerst even een hattrick van Huntelaar in de klassieker en dan s'avonds het feestje bij de vrienden van Amstel live vieren in Ahoy .
-
@l-r-van-kessel_nl Ah ik ga de maandag er na
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
@bringdaruckus_nl said in SKHF Café:
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
#lol precies
Al is plofkip een verzonnen naam door het groepje enge linksmenschen zoals wakker dier, beter leven en pvdd. Dat is namelijk geen ras. Het is wel een snelgroeiend ras, net zoals die 'nieuwe standaard kip' trouwens. Die maar 10 dagen langer leeft XD
Zij noemen het plofkip, wij noemen het milieukip, omdat die kip veel minder carbon footprint achterlaat (en dus minder belastend voor het milieu is) dan die beter leven of nieuwe standaard onzin.
Dit jaar bijna 6 miljoen kilo verkocht #king
deze reactie dus
Oh die reactie, dat vond ik een beetje een onzinnige reactie dus ben er niet op ingegaan. Maar op verzoek van mijn grote vriend Leroy zal ik dat nog wel doen... Later vandaag.
Zei ik later vandaag?