SKHF Café
-
@Glennevire_NL Moet je reputatie dus omhoog.
-
@Vertrigo_NL said in SKHF'16 Café:
@Glennevire_NL Heb je op 3 posts wat reputatie gegeven. Zolang je geen minnetjes krijgt ben je van dat gedoe af
Thnx Vertrigo. En Furrax_NL ook bedankt
-
No one ever said it would be this hard
-
Hé maar OSM heeft toch een één of andere samenwerking met voetbalzone? Is dat niet de reden van die rare votes enzo? Achterlijk gedoe...
-
Volgens mij zijn de mensen achter OSM te lui om zelf een fatsoenlijk forum te ontwerpen en hebben ze maar een of andere vage kant en klare basis gebruikt. Vanaf scratch beginnen was misschien sneller geweest en vooral beter. Dan hadden ze tenminste de wensen van de managers kunnen implementeren. Wat nu 'niet mogelijk' is (oftewel ze zijn te lui).
-
@Vertrigo_NL En wat is 'Scratch'?
-
Ligt het nu aan mij of is de chat weer anders dan gisteren? Opzich wel mooier dan die chatfunctie die je via het managergedeelte hebt.
-
@Furrax_NL said in SKHF'16 Café:
Ligt het nu aan mij of is de chat weer anders dan gisteren? Opzich wel mooier dan die chatfunctie die je via het managergedeelte hebt.
Ziet er nu weer uit zoals gisteren. Snap er niks meer van.
-
@Furrax_NL said in SKHF'16 Café:
@Vertrigo_NL En wat is 'Scratch'?
Ik weet het ook niet maar hij heeft gewoon gelijk. :P:P:P
I'M GOING BACK TO THE STA-A-ART.
-
@Scheeftand_NL Dat zal best.
-
Lol ik kan mijn posts veranderen.
-
@Scheeftand_NL Volgens mij maar voor enkele minuten dan. Ik denk dat het na een tijdje niet meer kan.
-
hm ja je heb gelijk
-
@Scheeftand_NL Ik heb altijd gelijk hoor???
-
GODVERDOMME IK WIL GRAPJAS POSTEN MAAR DAT IS ÉÉN KARAKTER TE WEINIG WAT DEBIEL ZEG ACHTERLIJKE KUT UPDATE
-
-
Oh en blijkbaar kan ik ook maar één keer in de tien seconden posten.
-
@Scheeftand_NL Klopt niet?
-
-
@Scheeftand_NL Van die 10 seconden........