SKHF Café
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
@dominicm_nl
Lijkt eerder een De Speld artikel...Wow is dat het niet dan?
-
En is dat domme trainen om de 8 uur nog steeds?
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
En is dat domme trainen om de 8 uur nog steeds?
Als je wil kan je hetzelf om de minuut.
-
Ah ok
-
#okFKT
-
@dominicm_nl said in SKHF Café:
daarom om 23.00 uur naar bed, doe vlak voor het slapen gaan een training en zet de wekker om 7.00 uur. Zodra ik wakker word, start ik OSM op en train ik weer. Zo haal ik het maximum van drie trainingen per dag."
Ik las het zaterdag ook in het AD...klinkt eerder alsof ze er 5 jaar bij hebben 'verzonnen'..aangezien de eerste groep OSM'ers toch uit de omgeving van Jeroen zelf kwamen..en het pas sinds 2001 bestaat als ik het goed heb..
Dat er al 4 van zulke 'jonge' jongentjes 15jaar geleden opzaten kan ik me namelijk totaal niet herinneren (aangezien je toen nog bijna alle managers wel kon vanwege het geringe aantal competities)..
Maar iemand al achter de managernamen van deze gastjes?
-
Het kan toch, niet?
-
@furrax_nl Lijkt mij toch ietwat gek dat een 5-jarige zich bezig houdt met osm. Normaliter zit je met 5 jaar op de kleuterschool en tekeningen te maken die je thuis aan je ouders kan laten zien. Niet jezelf bezig houden met osm tactieken.
-
Dikke onzin dat artikel haal die 1 maar voor de 5 weg dan is het mogelijk
-
Of ze kregen na de schone pamper een grote computer kast op schoot met een floppy om de tactieken op te slaan om ze niet te vergeten omdat ze niet konden schrijven want de apps bestonden nog niet eens in die tijd.
In plaats van de fles of een fruit hapje -
@maricja_nl Ik had iemand in alCap' die 6 jaar was toen die begon te spelen.
-
Joe terug van 4 weken Japan. Wat fijn dat het hier nog zo booming druk is
Njah soit
-
Het gaat om OSM, niet om de AEX of iets dergelijks hoor. Laten we niet doen alsof OSM nou zoiets ingewikkelds iets is.
Jullie klinken als opa's om eerlijk te zijn. Tegenwoordig begrijpen 2/3 jarigen prima wat ze op zo'n laptop/ipad of mobiel moeten doen. 5 jarige spelen toch ook gewoon fifa enzo.
-
@bringdaruckus_nl dat is van deze tijd. Dit gaat om 15 jaar terug toen bestond dat spul nog niet eens. Maar goed laat deze opa dan maar lullen ik speelde toen nog geen osm das pas 13 jaar
-
@peter-osm-master_nl said in SKHF Café:
@bringdaruckus_nl dat is van deze tijd. Dit gaat om 15 jaar terug toen bestond dat spul nog niet eens. Maar goed laat deze opa dan maar lullen ik speelde toen nog geen osm das pas 13 jaar
Oke PC dan. Maakt verder weinig uit. Op een PC is het niet moeilijker ofzo. Voor 1/2 jarige wel omdat die nog niet zo goed een muis kunnen vasthouden maar voor 5 jarige maakt dat niks uit. Het gaat erom dat 5 jarigen prima in staat zijn om zo'n simpel spelletje te spelen.
-
5-jarigen kunnen niet eens lezen hè, hoe wil je dan een volledig op tekst gebaseerd spelletje begrijpen
-
@suiz-luárez_nl precies dat bedoel ik
-
@suiz-luárez_nl Misschien waren ze wel heel slim.
-
@furrax_nl
Ze komen uit de Achterhoek #lol
Daar hadden ze 15jaar geleden niet eens een inbelverbinding man.
-
@furrax_nl Wie?