SKHF Café
-
-
@bringdaruckus_nl said in SKHF Café:
@furrax_nl said in SKHF Café:
Hoeveel zou die eigenlijk wegen?
rond de 150 kg
Dat is een beste knoeperd.
hoop dat de gewrichten het een beetje kunnen houden.. rennen zal zeker moeilijk gaan.
-
Rennen is overrated (overweighted)
-
@kagchelland_nl said in SKHF Café:
Rennen is overrated (overweighted)
Leroy is als Ronnie Brunswijk op de voetbalvelden
-
hoop dat jullie allemaal een kutjaar hebben
-
Kutpost dit.
-
Wat gemeen hier zeg.
-
Gelukkig nieuwjaar!!!
-
sgp haat homo's ;oooo
-
Schijnbaar heb je in Nederland alleen vrijheid van meningsuiting als je progressief links bent...
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
Schijnbaar heb je in Nederland alleen vrijheid van meningsuiting als je progressief links bent...
Niet alleen in NL. In België net hetzelfde, en bij uitbreiding zowat heel in West-Europa hetzelfde liedje..
-
Ik ben rechts.
-
links komt vaker op voor de vrijheid van meningsuiting van rechts dan rechts voor links, al zijn er op dat gebied overal hypocrieten
-
Niet waar.
-
Thierry was van de week nog wel even leuk tegen Guido Weijers..Die achterlijke Brabo werd ook even de mond gesnoerd.
-
Shit een Thierry fanboy
-
Ook hoe de hele zaal hem uitlacht :D:D
-
In principe vertelt Baudet een vergelijkbaar verhaal als Fortuyn destijds deed, zeker op immigratiegebied (klimaatverandering speelde toen nog niet zo). Helaas was Fortuyn een echte intellectueel en acteert Baudet dat alleen maar. Desalniettemin weet ik niet op wie ik beter zou kunnen stemmen dan op FvD, dat is wel het failliet van het politieke stelsel. Er zijn alleen maar mongolenpartijen.