SKHF Café
-
@scheeftand_nl WAT
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Op zaterdagavond 20.00 ?
Het is geen RTL familie forum he
Het is niet de hele week zaterdagavond 20:00 uur hè
-
-
De werkweek is weer begonnen en uiteraard stond ik vanmorgen in de file. De drukte op de weg wordt ook steeds gekker in dit land.
-
@dasfenêtre_nl said in SKHF Café:
De werkweek is weer begonnen en uiteraard stond ik vanmorgen in de file. De drukte op de weg wordt ook steeds gekker in dit land.
oh ik hoorde juist dat het heel rustig was i.v.m. schoolvakanties
-
Op de A58 tussen Breda en Eindhoven is nagenoeg elke dag iets te beleven. Hopelijk is het de komende dagen inderdaad beter te doen.
-
Op de A58 tussen Breda en Eindhoven is nagenoeg elke dag iets te beleven. Hopelijk is het de komende dagen inderdaad beter te doen.
Ja zeker allemaal optochten op de A58
-
Het is heel jammer. Maar het enige wat ik helaas moet doen... Ajacieden Gefeliciteerd
-
Renate zit weer aan tafel bij DWDD. Gadver de gadver de gadver
-
Verbaan?
Die der vader ken ik wel, heeft een mooi bedrijf in de haven.
Daarbij DWDD...tsja daar mag je niks van verwachten.
-
Nee, dat achterlijke manwijf. Die Boudewijn.
-
Het is weer vrijdag en het weekend ligt binnen handbereik. Wat zijn de plannen voor komend weekend?
-
Alleen maar gespam hier, ik ben snel weer weg.
-
VrijMiBo tot laat in Rotterdam.
Word er nog een beetje carnaval gevierd (al verwacht ik hier pas volgende week antwoord op, aangezien je tijdens carnaval hier niks te zoeken heb.)
-
In Bergen op Zoom zijn ze redelijk fantatiek, @L-R-van-kessel_NL.
Ik doe echter niet mee aan die gekkigheid. Eigenlijk heb ik nooit iets met carnaval gehad. Vroeger vond ik de verplichte optochten van de basisschool al verschrikkelijk. Drink thuis op de bank wel een paar biertjes of wijntjes. Ook een stuk goedkoper overigens.
-
Het is weer vrijdag en het weekend ligt binnen handbereik. Wat zijn de plannen voor komend weekend?
werken en uitrusten. geen vrienden geen vriendin dus geen leven
-
-
@suiz-luárez_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
dus geen leven
niks veranderd in al die jaren dus
nee
-
Wat voor werk doe je, @Scheeftand_NL?
-
Het was gisteren in Rotterdam aardig rustig en in Dordt centrum was het zelfs uitgestorven.
De enige plek waar het druk was, was het station met mensen die verkleed richting Brabant gingen..