SKHF Café
-
Ik ben rechts.
-
links komt vaker op voor de vrijheid van meningsuiting van rechts dan rechts voor links, al zijn er op dat gebied overal hypocrieten
-
Niet waar.
-
Thierry was van de week nog wel even leuk tegen Guido Weijers..Die achterlijke Brabo werd ook even de mond gesnoerd.
-
Shit een Thierry fanboy
-
Ook hoe de hele zaal hem uitlacht :D:D
-
In principe vertelt Baudet een vergelijkbaar verhaal als Fortuyn destijds deed, zeker op immigratiegebied (klimaatverandering speelde toen nog niet zo). Helaas was Fortuyn een echte intellectueel en acteert Baudet dat alleen maar. Desalniettemin weet ik niet op wie ik beter zou kunnen stemmen dan op FvD, dat is wel het failliet van het politieke stelsel. Er zijn alleen maar mongolenpartijen.
-
@suiz-luárez_nl Als ik Baudets boeken lees en dat vergelijk met wat hij in tweets van 140 woorden schrijft of op tv roep denk ik dat hij dondersgoed weet dat een gedetailleerd betoog niet de beste manier is om mensen aan je zijde te krijgen, maar dat een herhaling van bepaalde sleutelargumenten met een stukje emotie bijvoorbeeld veel effectiever is.
Fortuin was gewoon extreem charismatisch. Baudet is ook charismatisch, maar steekt daarin niet echt boven een Dijkhof of een Klaver uit in mijn ogen.
-
Dat jij die die boeken nog gaat lezen, en dan door paar tweets erachter komt dat het verloren tijd is geweest,
echt zuur voor je.sleutelargumenten ontkracht door een tweet, echt zwaar zit jij erin.
-
@oioihillegom_nl said in SKHF Café:
Dat jij die die boeken nog gaat lezen, en dan door paar tweets erachter komt dat het verloren tijd is geweest,
echt zuur voor je.sleutelargumenten ontkracht door een tweet, echt zwaar zit jij erin.
Daarom je managers naam, je slikt ook alles.
Jammer man, had je moeder moeten doen toen der tijd.
-
of wordt ik hier nu opeens ook gebanned door een Negeriaan die Nederlands kan lezen zoals op internationale forum?
Als we toch cafe praat gaan houden kunnen we ook deze internationale zooi op forum nog maals aanhalen.
-
@furrax_nl > Ik ben rechts.
hier heb heb je er nog 1.
maar trek met links, dat is puur om de sappen in mijn glas gescheiden te houden om ontbijtje op bed te brengen naar me meisje.
humor, is hier echt overal uitgestorven.
-
Ik negeer Roy even, want ik kan die jongen nooit zo goed volgen.
@sirclitjeslikker_nl Bij Jensen vond ik Baudet dan wel weer ijzersterk. We hebben zogenaamd "rechts" beleid gehad in de laatste 8 jaar met Rutte aan het roer, maar we hebben de immigratie naar recordhoogte laten oplopen, zonder het probleem van de al bestaande allochtonen (oplopend tot 3e generatie) ook maar enigszins op te lossen.
Verder hebben we ons compleet gek laten maken door klimaatgekkies (vooral D66, CU en GroenLinks) die denken dat elektriciteit (en de anti-gaslobby) onze aarde gaat redden, ten koste van honderden miljarden die de burger mag ophoesten. En dat terwijl de rest van de wereld juist overgaat op gas, lol. Wat heeft de VVD eigenlijk gedaan van wat wél in hun verkiezingsprogramma stond?
Ondanks mijn twijfels gaat mijn stem op 22 maart dan ook naar FvD. Dinsdag overigens Wilders bij Jensen, ook wel benieuwd naar, al kun je al invullen wat ie gaat zeggen natuurlijk.
-
Jensen? Wat is dit, 2005?
-
Hij is back
-
@suiz-luárez_nl said in SKHF Café:
vooral D66, CU en GroenLinks
Ja ben benieuwd, met Marakech en het klimaatakkoord hebben ze FvD recent wel flink wat munitie gegeven dus er moet gescoord worden.
-
Damn, het SKHF. Het bestaat nog. Wat is het lang geleden dat ik op deze fora heb gekeken.
-
Het is ook lang geleden dat ik nog een kauwgombal gegeten heb.
-
@furrax_nl
#Sportlife
-
hahaha dat doe je de hele tijd al, maar Jensen heeft zijn sitekick ook weer mee?