SKHF Café
-
@l-r-van-kessel_nl Is voor dd ganse crewpage. Alles die al klaar was moer opnieuw. Mijn plaatjesmaker @Hitsumaru_NL is ervandoor. Heb je trouwens al een beslissing genomen?
-
Eens met @L-R-van-kessel_NL over het feit dat de nederlaag niet zo dik was geweest met José Mourinho aan het roer.
De verdediging van Real Madrid was afgelopen dinsdag niet om aan te gluren en dat was onder hem waarschijnlijk niet gebeurd. Naar mijn mening heeft Real Madrid echter iemand nodig die een nieuw team kan opbouwen. Daar hoort ook een stevige verjongingsslag bij. Dan vraag ik mij wel af of José Mourinho de aangewezen persoon is.
-
Haal Conte.
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
Haal Conte.
Nog zo'n verdedigende kutcoach. De grootste club ter wereld, die zichzelf ook nog koninklijk noemt, moet toch gewoon aanvallend mooi voetbal laten zien. Ben blij dat we dat bij Ajax in ieder geval wel altijd proberen.
-
@dasfenêtre_nl said in SKHF Café:
Eens met @L-R-van-kessel_NL over het feit dat de nederlaag niet zo dik was geweest met José Mourinho aan het roer.
De verdediging van Real Madrid was afgelopen dinsdag niet om aan te gluren en dat was onder hem waarschijnlijk niet gebeurd. Naar mijn mening heeft Real Madrid echter iemand nodig die een nieuw team kan opbouwen. Daar hoort ook een stevige verjongingsslag bij. Dan vraag ik mij wel af of José Mourinho de aangewezen persoon is.
Ik zie niet in waarom niet. Porto bestond onder zijn hoede ook uit jonge spelers. Zijn Chelsea was gewoon een van de jongste teams met jongens als Robben, Bridge, tiago, cole Cech, Lampard, Terry, Drogba die allen jonger dan 25 waren. Als er een coach geen problemen heeft om dure vedetten uit de basis te gooien is Mourinho het wel.
-
@dasfenêtre_nl said in SKHF Café:
Mogelijk zit er komend weekend al een nieuwe trainer in de dug-out van Real Madrid overigens. Niemand minder dan 'The Special One' wordt nadrukkelijk genoemd.
Niet te geloven haha, alsof dat nu de man is die we nodig hebben..
-
We?
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
We?
Please enter a longer post. Posts should contain at least 6 character(s).
Real Madrid
-
Ja dat snap ik. Hoezo we? Dat kan je zeggen bij Anderlecht, Standard Luik of wie je ook support in België maar anders moet je het hebben over ze.
-
Ja dat snap ik. Hoezo we? Dat kan je zeggen bij Anderlecht, Standard Luik of wie je ook support in België maar anders moet je het hebben over ze.
Omdat?
-
@dikketuur_nl said in SKHF Café:
Omdat?
je een Belg ben en je eigen Belgische clubje moet supporten.
-
@scheeftand_nl Als jij dat vind, jouw mening. Maar anderen vinden dat het kan.Wat maakt dat uit?
-
Praat ik tegen jou?
-
De sfeer zit er weer goed in.
Nog iemand met zijn vlieger naar buiten geweest trouwens? Aan wind geen gebrek.
-
Nog eentje laten?
-
Sorry, slecht.
-
Het hele weekend geen last van die storm gehad totdat mijn vlucht gisteren 1,5uur was vertraagd en ik pas om 00:30 door de slurf liep op Schiphol..
Groot verschil met het Madrileense zonnetje..
Niemand weggewaaid hier behalve Scheeftand?
-
Een deel van mijn tuinset kon ik gisteren wel bij de onderburen ophalen. Dankzij een windvlaag was de tafel een etage lager komen te staan.
-
Jij bent teruggewaaid zo te zien.