SKHF Café
-
@dasfenêtre_nl
Kwantiteit is geen kwaliteit -
3/15 WAS AN INSIDE JOB
-
Dit achterlijke gedrag heeft niks met politiek te maken, helaas kreeg ik via 2 verschillende appgroepen ook het filmpje doorgestuurd.
Nee , dit gaat te ver. -
@scheeftand_nl Dit kan echt niet, mensen vermoorden.
-
@yassin-mansousri_nl
Blijkbaar dus wel -
@timeenennaam_nl Jammer, heel erg jammer
-
@l-r-van-kessel_nl said in SKHF Café:
Dit achterlijke gedrag heeft niks met politiek te maken, helaas kreeg ik via 2 verschillende appgroepen ook het filmpje doorgestuurd.
Nee , dit gaat te ver.Heb je het over de aanslag of mijn reactie?
-
Ik ben ook tegenstander van terroristische aanslagen, give me credit pls
-
@scheeftand_nl ik zou eerder zeggen beide, er worden Mensen dood geschoten. En dan kom jij met een reactie alsof dat de Normaalste zaak van de wereld is. Dat kan gewoon niet
-
oké maar ik vraag niet wat jij zou zeggen
-
Vriendelijkheid is hier soms ook ver te zoeken.
-
Even voor de nieuwe mensen hier. Neem die Scheeftand niet serieus. Laat hem links liggen.
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
Even voor de nieuwe mensen hier. Neem die Scheeftand niet serieus. Laat hem links liggen.
Wow. Zegt een Belg over een Nederlander.
-
Gedraag je dan ook eens normaal.
-
Als je doelt op mijn reactie, "3/15 WAS AN INSIDE JOB", dat is natuurlijk niet wat ik vind. Ik loop hiermee op de zaken vooruit, want dit is wat je de komende tijd gaat horen vanuit o.a. neonazistische en extreemrechtste hoeken, en het is een soort van parodie, op 9/11, waarover achterlijke complotdenkers ook beweren dat het een "inside job" was.
Als je doelt op mijn reactie, "oké maar ik vraag niet wat jij zou zeggen", tegen Yassin Mansousri, die bemoeit zich met gesprekken tussen anderen en die praat voor anderen, dus daarop heb ik hem er alleen even op gewezen door te zeggen dat ik niet aan hem vroeg wat hij zou zeggen.
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Als je doelt op mijn reactie, "3/15 WAS AN INSIDE JOB", dat is natuurlijk niet wat ik vind. Ik loop hiermee op de zaken vooruit, want dit is wat je de komende tijd gaat horen vanuit o.a. neonazistische en extreemrechtste hoeken, en het is een soort van parodie, op 9/11, waarover achterlijke complotdenkers ook beweren dat het een "inside job" was.
Als je doelt op mijn reactie, "oké maar ik vraag niet wat jij zou zeggen", tegen Yassin Mansousri, die bemoeit zich met gesprekken tussen anderen en die praat voor anderen, dus daarop heb ik hem er alleen even op gewezen door te zeggen dat ik niet aan hem vroeg wat hij zou zeggen.
Je zit op een forum. Lijkt me doodnormaal dat mensen zich moeien in de gesprekken.
-
@dikketuur_nl Tja Scheeftand heeft in zijn dagelijkse leven nou ook eenmaal niet zoveel ervaring met sociale interacties
-
@dikketuur_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Je zit op een forum. Lijkt me doodnormaal dat mensen zich moeien in de gesprekken.
Nee, ik heb het niet tegen hem dus hij moet geen antwoord geven. Dat heeft er niks mee te maken dat dit een forum is.
-
@furrax_nl hoi ik ben Kay
-
@mrauto_nl Blondine!?