SKHF Café
-
Goeiemorgen! Ik ben nog aan het werk! Dan 2 nachten thuis. Dus straks ga ik niet slapen in de ochtend en ga ik door tot 23u. Meestal moeilijk want ben al wakker van gisterenmiddag 15u. Gelukkig ben ik nog jong.
-
@Furrax_NL Poh ik moet om 05:45 uur mijn bed uit en dan klaag ik al....
-
@Patje-Miltie_NL Mooie tijden man, na 07.00 kan ik niet meer slapen, al ga ik er om 02.00 pas in.
Lang leve het 30+ leven.
-
@L-R-van-kessel_NL Ja. Ik slaap iedere ochtend dan tot 15u. Iedere dag behalve nu en morgenochtend. Aangezien ik vanavond/deze nacht niet hoef te werken blijf ik maar wakker dan tot vanavond rond 23u. Dan slapen en morgenavond ook maar dan iets later dan 02u. Hangt ervan af hoelang ik op de tablet blijf hangen. Dan donderdagnacht terug beginnen en in de week op maandag, dinsdag en vrijdag ben ik tegen 8u thuis. Slapen tot 15u. In het weekend kan het uitlopen.
-
@Patje-Miltie_NL Kan je verzekeren dat ik het nachtwerk na 6 jaar straks in april wel gezien heb.
-
Hallo allemaal
-
@Mark-Ariens_NL Hallo Mark.... Onder welke verdachte omstandigheden treffen we elkaar hier?
-
@Frits-van-Turenhout_NL Ik dacht spontaan , laat ik eens naar het café gaan!
-
Dry january is voorbij, benieuwd of het weer drukker wordt
-
In België is het nu maand 'Tournéé Minerale' oftewel maand geen alcohol drinken. Ikzelf doe mee en heb besloten om tot juni zelfs niks te drinken. Dit om verschillende redenen.
-
@Furrax_NL Moet zeggen dat de maand februari beter aansluit dan de maand januari vanwege de vele nieuwjaarsborrels.
In het verleden heb ik het een maand (september) gedaan om te kijken of het lukt, wanneer ik het miste en wat juist niet.
Mijn conclusie was dat ik in een restaurant een goed glas rode wijn bij het eten het meest mistte.
Ook had ik de momenten bijgehouden wanneer ik anders een enkele of meerdere glazen had genomen maar nu niet. Om het op die manier bij te houden wordt het wel inzichtelijker en stond ik er ook van te kijken hoeveel momenten er zijn in een week/maand waar alcohol bij komt kijken. -
Gelukkig nieuwjaar iedereen
-
@spectraaaaa_NL Fijn Chinees nieuwjaar idd!
-
Ik mis jullie
-
Iedereen het stembureau in vandaag om op : JA21, FvD, PVV, BBB of toch de VVD te stemmen?
-
@L-R-van-kessel_NL Stembureau in ja, de genoemde partijen nee
-
In the real days moest je strijden om 's avonds een SKHF Café te krijgen op het forum, moest je bedelen bij Alei of bij Harrie Gommans. Kids van nu krijgen gewoon een permanent café, komen ze niet eens.
-
Wtf Derwort heeft m'n avatar weggehaald
-
@Suiz-Luárez_NL Jeroen doet helaas al een tijd niets meer / kan niks meer doen hier.
-
@Suiz-Luárez_NL Van iedereen is het weg, ook van crews. Dat heeft Miniclip beslist. Gaat met de dag achteruit hier.