SKHF Café
-
Complimenten heren (en dames) dat jullie je houden aan de richtlijnen van het kabinet en dit café ook nauwelijks tot niet bezoeken
-
hehe, doet me wel goed om te zien dat Tim nog leeft
-
@L-R-van-kessel_NL worden de drankjes hier nu ook vanaf 1,5 meter gegooid?
-
@maricja_NL Marokkaanse thee vanaf die hoogte zou een idee zijn..?
Zelf je glas 1,5meter onder de biertap houden word wel een aardige schuimboel.
-
@L-R-van-kessel_NL Ik schuif dan wel ff op als ze de thee ingaan schenken hahaha. Lang geleden dat ik dat gedronken heb eigg.
Voor het bier kan wel iets bedacht worden. Is een trechter een optie?
-
@DominicM_NL
Ja, doet mij ook wel goed om te zien -
@tve-nl gefeliciteerd met je verjaardag nog timothy. Na corona weer drankje doen
-
Tim ouwe lul
-
Beetje met je cheataccount hier posten Tim...
-
Iemand trek in een reparatiepils op maandagochtend?
-
Telt deze ochtend ook?
-
@Furrax_NL
Bieren, bieren.
-
@Furrax_NL In deze tijden mag jij iedere ochtend een pilsje pakken. Zolang je maar rekening houdt met 1,5 meter
-
@maricja_NL 1,5 meter bier i.p.v. 1 meter bier bedoel je?
-
@L-R-van-kessel_NL Op een lege maag in de ochtend? Dan begint ie bezopen aan z'n dag, denk je niet?
-
We kunnen hopelijk snel weer voetbal kijken op tv. Vult toch iets op de zaterdag.
Bundesliga begint weer a.s. zaterdag en in Engeland mogen ze over een paar weken ook beginnen met de eerste wedstrijden -
@maricja_NL Serveren er gewoon een kapsalon bij of een pan bami
En als je een reparatiepils nodig heb ben je meestal nog beschonken van de avond/nacht ervoor
-
@L-R-van-kessel_NL Als je in Rotterdam leeft kan je die pan bami gewoon uit het raam flikkeren
-
@Wesselvdv1999_NL
Vandaar de reactie Pan bami uit het raam of de kapsalon beide kan in Rotterdam .Geweldig filmpje was dat trouwens!
-
@L-R-van-kessel_NL Een pan bami of een kapsalon op de vroege morgen... Ik moet er niet aan denken eigg
Nou drink ik ook bijna nooit, dus een reparatiepilsje ben ik niet echt bekend mee