SKHF Café
-
Beetje met je cheataccount hier posten Tim...
-
Iemand trek in een reparatiepils op maandagochtend?
-
Telt deze ochtend ook?
-
@Furrax_NL
Bieren, bieren.
-
@Furrax_NL In deze tijden mag jij iedere ochtend een pilsje pakken. Zolang je maar rekening houdt met 1,5 meter
-
@maricja_NL 1,5 meter bier i.p.v. 1 meter bier bedoel je?
-
@L-R-van-kessel_NL Op een lege maag in de ochtend? Dan begint ie bezopen aan z'n dag, denk je niet?
-
We kunnen hopelijk snel weer voetbal kijken op tv. Vult toch iets op de zaterdag.
Bundesliga begint weer a.s. zaterdag en in Engeland mogen ze over een paar weken ook beginnen met de eerste wedstrijden -
@maricja_NL Serveren er gewoon een kapsalon bij of een pan bami
En als je een reparatiepils nodig heb ben je meestal nog beschonken van de avond/nacht ervoor
-
@L-R-van-kessel_NL Als je in Rotterdam leeft kan je die pan bami gewoon uit het raam flikkeren
-
@Wesselvdv1999_NL
Vandaar de reactie Pan bami uit het raam of de kapsalon beide kan in Rotterdam .Geweldig filmpje was dat trouwens!
-
@L-R-van-kessel_NL Een pan bami of een kapsalon op de vroege morgen... Ik moet er niet aan denken eigg
Nou drink ik ook bijna nooit, dus een reparatiepilsje ben ik niet echt bekend mee -
@maricja_NL Niet!? Lekker joh, koude bami van de dag ervoor , ik krijg alles weg ongeacht het tijdstip..=)
-
@L-R-van-kessel_NL Ben blij dat je de referentie begreep, was al bang dat je dacht: "Wat lult die vent nou weer?"
-
@Wesselvdv1999_NL Geboren en getogen Heb het pas 2 jaar geleden als woonplaats ingeruild maar ben er nog regelmatig te vinden.
-
@L-R-van-kessel_NL STOP!
-
@Furrax_NL Teveel gedronken?
-
Nooit.
-
@L-R-van-kessel_NL said in SKHF Café:
Niet!? Lekker joh, koude bami van de dag ervoor , ik krijg alles weg ongeacht het tijdstip..=)Laat je vriend dit maar niet horen, die wil ook een keer uitslapen.
-
Iemand hier ook nog bekend met Goalll.nl....?